Verwijder zero-posters

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Verwijder zero-posters

Op dit forum kan men posten zonder zich aan te melden, toch zijn er 321 mensen die zich hebben aangemeld en helemaal niets gepost hebben. Ik stel voor deze zero-post accounts te verwijderen, dit bespaart wat ruimte en het ziet mooier uit.
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Verwijder zero-posters

Dit gebeurt elk half jaar, of jaar. Dan wordt iedereen die een jaar niets heeft gepost verwijdert.

Gebruikersavatar
Berichten: 385

Re: Verwijder zero-posters

Dit gebeurt elk half jaar, of jaar. Dan wordt iedereen die een jaar niets heeft gepost verwijdert.


Is dat dan wel handig. Want wat als die persoon iets heeft gepost. Wat gebeurt er dan met de post van die des betreffende persoon??

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: Verwijder zero-posters

De post blijft staan, alleen bij de account staat dan deleted.
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Verwijder zero-posters

De post blijft staan, alleen bij de account staat dan deleted.


Correct. Account en berichten worden compleet gescheiden opgeslagen. Als een accoutn wordt verwijderd, dan worden zijn posts als 'gast' neergezet, maar ze worden zeker niet verwijderd.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 12

Re: Verwijder zero-posters

dus ook als ik hier bijna dagelijks kom maar niets post word mijn acc gedelete ?


Als het goed is niet. Er wordt tevens bekeken wanneer je voor het laatst hebt ingelogd.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: Verwijder zero-posters

Daarom stel ik voor zero-posters te verwijderen en niet mensen die al een post hebben staan. Toch kun je ook als gast alles lezen.
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 1.072

Re: Verwijder zero-posters

Van iedereen die twee jaar niet meer is ingelogd, daar wordt zijn account van weggehaald. Het maakt niet uit hoeveel die heeft gepost.


En gebruikers die wel een account hebben aangemaakt maar nooit hebben ingelogd (bots) worden om het half jaar weggehaald.

Reageer