Bijbaantje in exacte wetenschappen

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 34

Bijbaantje in exacte wetenschappen

Ik ben een student technische natuurkunde, met een grote interresse in wetenschap. Nou heb ik eens zitten denken wat voor een bijbaantje met die interresse zou kunnen doen. Ik ben nu barkeeper, maar dat verveelt best wel al hoef ik bijna nooit iets te doen op een werk dag zo vind ik zelf. Dat lichamelijke beweeg is voor mij niet echt werken, maar meer tijd verdrijf.

Anyway, bij het brainstormen over technische bijbaantjes kwam ik niet verder dan freelance programmeur, fietsenmaker en installateur.

Verdere suggesties/aanbevelingen/tips E.T.C. zijn welkom!

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Bijbaantje in exacte wetenschappen

Bijles natuurkunde geven aan middelbare scholieren.
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Berichten: 954

Re: Bijbaantje in exacte wetenschappen

Kijk of je ergens studentassistent kunt worden.

Gebruikersavatar
Berichten: 773

Re: Bijbaantje in exacte wetenschappen

Veel chemische bedrijfjes hebben in de vakantie mensen nodig voor simpel labwerk, dingen afwegen, kleine routineproefjes doen.. Als 1e jaars HLOer wilde ze ons toen graag hebben, dus als je wilt kom je er vast ook tussen.
To boldly go where I`ve never been before



Be nice to nerds, chances are you`ll end up working for one

Gebruikersavatar
Berichten: 2.003

Re: Bijbaantje in exacte wetenschappen

Heb je je bachelor diploma ?
I was born not knowing and have only a little time to change that here and there.

Berichten: 34

Re: Bijbaantje in exacte wetenschappen

Nope, 1e jaars, over 3 weekjes 2e jaars hopelijk.

Ik heb ook een bijbaantje als havenmeester, dat heeft soms wat te maken met techniek. Het inelkaar zetten van een boten rek, of het bouwen van een steiger. Vaak ook dingetjes repareren met gereedschap enzo, maar helaas bestaat 90% van het werk uit schoonmaken, onkruid wieden en boten takelen :'(

Reageer