Radioantenne

Moderators: jkien, Xilvo

Gesloten
Berichten: 6

Radioantenne

Hallo allemaal!

Ik heb gelezen dat iedereen een vrag mag stellen en een antwoord krijgen .Graag wil ik een vraag stellen en ik hoop op een antwoord.

Zoals bekend is mijn gezin is slachtoffer van een groepstalking en we worden al 6 jaar '' bewerkt'' met elektronische wapens.dat is te lezen in ELEKTRONISCHE WAPENS.NL.

Ik probeer mijn gezin te redden door informatie te krijgen om de werking van die wapens te verstoren .

Er is een radioantenne naast ons huis geplaatst en deel van die wapens werkt via radioantenne.

HOE KAN IK DIE RADIOGOLVEN , DIE VIA RADIOANTENNE NAAST ONS HUIS KOMEN EN ONS ZIEK MAKEN , VERSTOREN ?

Al eerder heb ik opgemerkt als muziek heel hard is dat overlast minder wordt , maar we kunnen niet slapen door hele nacht harde muziek te draaien . Dan veroorzaken wij zelf overlast .

Ik hep geprobeerd een foto van die antenne te plaatsen . het lukte me niet .

Het is gewoon een antenne die je bij een auto hebt , iets langer en heeft een boletje op de einde ,als ik goed gezien heb .

Mensen die mij willen en kunnen helpen kunnen dat doen via mijn intenet adres Of op een andere manier.

Alvast bedankt .

Met vriendelijke groeten MIla .

P.S.

Het gaat niet goed met ons.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Radioantenne

Mila, volgens mij wil je dingen die niet toegestaan zijn. Gezien het hele verhaal met Fence Guard, begin ik een beetje te twijfelen aan de echtheid van je berichten. Volgens mij is het niet toegestaan om radio antennes die naast je huis zijn geplaatst te verstoren. Daarom ben ik geneigd dit topic tot nader orde op slot te doen. Mila, als je mij kan overtuigen via PB om dit topic weer open te doen, dan kunnen we daarover praten.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gesloten