Quick Reply code aan forum toevoegen

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Quick Reply code aan forum toevoegen

Ik weet niet of jullie het kennen, maar een quick reply box is heel erg handig. Het is een box die onder aan iedere topic staat. Daar kan je antwoord ingevuld worden en op de knop geduwd worden. Handig voor berichten zonder plaatjes. Misschien wat voor hier?


Hier kan het gedownload worden. :shock:
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 505

Re: Quick Reply code aan forum toevoegen

Ik denk dat we dan minder doordachte posts krijgen omdat het heel makkelijk is om snel wat in te typen. Aan de andere kant geven gasten wel eerder hun mening/antwoord omdat het voor hun duidelijk is wat ze moeten doen.
I never wanted to change the world, but the world changed me...

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Quick Reply code aan forum toevoegen

Ik denk dat we dan minder doordachte posts krijgen omdat het heel makkelijk is om snel wat in te typen. Aan de andere kant geven gasten wel eerder hun mening/antwoord omdat het voor hun duidelijk is wat ze moeten doen.
Ik heb er absoluut geen problemen mee dat er een klein drempeltje blijft. We krijgen nu al redelijk wat onzin-posts binnen. Iedereen die iets te melden heeft, wil in ieder geval wel de moeite nemen op een knopje te klikken. Hopelijk drukt dit het "vind ik ook"-post-gehalte.


Wat betreft toegankelijkheid: daarom hebben we er bij dit forum al voor gekozen om gasten te laten posten zonder dat zij daarvoor in hoeven te loggen. Dit is al iets wat je niet veel ziet. Dus ik denk dat ook gasten die hun mening willen ventileren dat hier op het forum prima kunnen doen.


Toch bedankt voor het meedenken overigens! Als er nog meer verzoeken zijn kan je ze altijd laten weten (maar inderdaad wel met een link naar de hack zoals jij hebt gedaan)
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer