Awakenings Festival

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 7

Awakenings Festival

Gaan er nog mensen van dit forum naar Awakenings Festival, zaterdag 2 juli a.s. in Spaarnwoude?

Lijkt me mieters om daar samen een drankje te nuttigen alvorens te genieten van de melodieuze technoklanken welke zullen weerklinken uit de geluidsmachines van Monumental Productions B.V.

Jottem toch? :shock:

Line-up:

2 Dollar Egg

2000 and One

Adam Beyer

Andre Galluzzi

Bart Skils

Cari Lekebusch

Chris Hope

Darko Esser

Dominik Eulberg

Frank Kvitta

Gabriel Ananda

Gideon

Jerome

Joris Voorn

Karotte

Krause Duo Nr. 2

Magda

Marco Nastic

Marco Remus

Michel de Hey

Misa Salacova

Paco Osuna

Pet Duo

Ricardo Villalobos

Rush

Sebastian Kramer

Secret Cinema

Shinedoe

Speedy J

Steve Bicknell

Steve Rachmad

Takaaki Itoh

Umek

Valentino Kanzyani

Wighnomy Brothers

Zip



Toedels!

Berichten: 3

Re: Awakenings Festival

Speedy J komt niet..

maar ik meld me graag aan om een drankje te nuttigen en wellicht enkele chemische versnaperingen te consumeren! :shock:

Berichten: 7

Re: Awakenings Festival

Dat is waar, gelukkig komt hij wel op Free Your Mind!

Ik had eigenlijk meer aanmeldingen verwacht dan alleen jou Ramona! :shock:

Berichten: 3

Re: Awakenings Festival

Ik heet Lolita hoor.. 8)

Volgens mij ken ik jou ergens van :shock:

Re: Awakenings Festival

Count me in....

Het kan nooit kwaad om met een aantal knappe koppen onder het genot van enige perceptie-stimulerende middelen, enkel wereldproblemen en wetenschappelijke vraagstukken te evalueren.

Zeker met de trommelvlies strelende harmonische geluidstrillingen waar Awakenings om bekend staat.

Zelfs voor ons knappe koppen kan een beetje cultuur op zijn tijd geen kwaad !

Berichten: 7

Re: Awakenings Festival

Neem jij dan je werkstuk 'Relativistische natuurkunde' mee Karsten? Vind jouw theoriën m.b.t. de natuurkunde altijd uitermate interessant!

Jammer dat 'Chemistry' geen tent host! :shock:

Berichten: 1

Re: Awakenings Festival

Uiteraard Da Renzo.

Alsmede mijn nieuwe theorie aangaande hersenbeschadeging als gevolg van Hardstyle muziek. Het lijkt namelijk dat deze stroming mensen op een dusdanig ingrijpende manier beinvloed dat men op de een of andere manier de letter K niet meer kan verwerken in de rechter-hersenkwab en hoe vreemd het ook klinkt deze gaat substitueren door de welbekende letter Q.

Een bijzonder merkwaardig fenomeen alwaar ik nog geen sluitende theorie voor heb kunnen formuleren. Waarschijnlijk kunnen we onder het genot van Pet Duo in combinatie met een LSD-zegeltje dit vraagstuk definitief ontrafelen.

Lolita?? Hmmm, zegt me ook wel iets. Was dat niet de wetenschapper die onomstotelijk bewijs geleverd heefd aangaande het kuddegedrag van de zogenaamde Q-mensen met betrekking tot DJ Luna, en daarmee een golf van kritiek over zichzelf heeft afgeroepen?

Berichten: 7

Re: Awakenings Festival

Karstuh schreef:Uiteraard Da Renzo.

Alsmede mijn nieuwe theorie aangaande hersenbeschadeging als gevolg van Hardstyle muziek. Het lijkt namelijk dat deze stroming mensen op een dusdanig ingrijpende manier beinvloed dat men op de een of andere manier de letter K niet meer kan verwerken in de rechter-hersenkwab en hoe vreemd het ook klinkt deze gaat substitueren door de welbekende letter Q.

Een bijzonder merkwaardig fenomeen alwaar ik nog geen sluitende theorie voor heb kunnen formuleren. Waarschijnlijk kunnen we onder het genot van Pet Duo in combinatie met een LSD-zegeltje dit vraagstuk definitief ontrafelen.

Lolita?? Hmmm, zegt me ook wel iets. Was dat niet de wetenschapper die onomstotelijk bewijs geleverd heefd aangaande het kuddegedrag van de zogenaamde Q-mensen met betrekking tot DJ Luna, en daarmee een golf van kritiek over zichzelf heeft afgeroepen?
Zeer interessante kwestie die u hier ter sprake brengt weledele heer Karsten. Momenteel ben mij aan het verdiepen in deze iepzinnige en uiterst veelomvattende materie. Mijn bevindingen hieromtrent zal ik beschrijven in mijn nieuwe boek 'Van K naar Q'.

Dr. Lolita was inderdaad de wetenschapper die een belangrijke bijdrage heeft geleverd in het onderzoek. Dat zij daarmee geen Q-vrienden heeft gemaakt mag duidelijk zijn, echter is het voor de wetenschap een doorbraak geweest en ben ik, en met mij velen, uiterst content met deze inspanningen van Dr. Lolita!

Berichten: 3

Re: Awakenings Festival

Lolita?? Hmmm, zegt me ook wel iets. Was dat niet de wetenschapper die onomstotelijk bewijs geleverd heefd aangaande het kuddegedrag van de zogenaamde Q-mensen met betrekking tot DJ Luna, en daarmee een golf van kritiek over zichzelf heeft afgeroepen?
Jazeker, dat was ik.

Na het berekenen van de bezoekersprognoses van het Gelredome, de zogenaamde tempel waar DJ Luna zijn kunsten zal vertonen, ben ik tot de conclusie gekomen dat hij deze zogenaamde tempel niet vol zou krijgen.

Hierop reageerde enkele fanatiek hardstylers dat dat kennelijk wel zo moest zijn. Aangezien in mijn doctoraal bewezen staat dat hardstylers geen verstand hebben, heb ik dit nogmaals aangehaald.. helaas hebben de schapen dit niet begrepen en hebben zij met allen een reis geboekt naar Kreta, het bekende Starbeach.

Al met al heeft de golf van kritiek een averechtse werking gehad voor de hardstylers. De situatie leek kenmerken te vertonen van guerillamarketing en heeft desondanks mij, Lolita, meer bekendheid verworven dan ooit tevoren. Mijn dank is groot.

Lolita heeft gesproken.

Berichten: 1

Re: Awakenings Festival

In deze theorien kan ik mij wel vinden..

het sluit ook goed aan bij mijn aanstaande bachelor-proef die zal gaan over of er een verband is tussen IQ en de 'ingewikkeldheid' van de soort dance muziek die zij luisteren..

Oftewel, of de moeilijkere stromingen als techno ook een intelligentere aanhang hebben dan het simpeler opgebouwde hardstyle of hardcore..

Hiervoor zal bij 250 proefpersonen een GIT (Groninger Intelligentie Test) afgenomen worden, alsmede een extensieve vragenlijst betreffende muziekvoorkeuren, achtergrond en sociale achtergrond..

De uitslag van dit onderzoek zal waarschijnlijk nauw aansluiten bij de resultaten die door Dr Lolita zijn behaald..

Berichten: 7

Re: Awakenings Festival

Hiervoor zal bij 250 proefpersonen een GIT (Groninger Intelligentie Test) afgenomen worden, alsmede een extensieve vragenlijst betreffende muziekvoorkeuren, achtergrond en sociale achtergrond...


Interessante test is die GIT! Veel over gehoord! Klopt het dat deze test is afgeleidt uit de Detroit Test of Knowledge (DTOK) waar dit onderzoek al eens heeft plaatsgevonden?

Berichten: 1.286

Re: Awakenings Festival

Te gek, dat festival. Was vorig jaar daar voor het eerst, waar alleen alle soorten Techno worden gedraaid, van Duits, Nederlands of Engelse techno.

Dit jaar ben ik er ook om inspiratie op te doen, tijdens het thuis draaien.

DJ. Rush is hier het hoogte punt.

Re: Awakenings Festival

Hiervoor zal bij 250 proefpersonen een GIT (Groninger Intelligentie Test) afgenomen worden, alsmede een extensieve vragenlijst betreffende muziekvoorkeuren, achtergrond en sociale achtergrond...
Interessante test is die GIT! Veel over gehoord! Klopt het dat deze test is afgeleidt uit de Detroit Test of Knowledge (DTOK) waar dit onderzoek al eens heeft plaatsgevonden?
nee, de GIT is niet daarvan afgeleid naar mijn weten, nu moet ik ook schoorvoetend bekennen dat ik nog nooit van de DTOK heb gehoord asl test zijnde..

wel kan ik aangeven dat er onder house bezoekers nog nooit een dergelijk onderzoek is uitgevoerd.

Reageer