[folding] stoosh stopt fah

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 78

[folding] stoosh stopt fah

haaj, ik heb spijtig nieuws

Ik krijg geen internet verbinding meer zolang ik FAH of BOINC laat draaien op mijn pc van m'n ouders. Ze betalen geen internet verbinding voor zo'n stommiteiten en ze geloven niet dat het echt is, al heb ik hen proberen overtuigen met het hele project uit te leggen en de site... Dus ik stop ermee, dan heb ik terug internet om het www te verkennen... 

sorry jongens, koppige ouders daar kan je nu eenmaal niet tegen op als kind :P

succes aan allen :D  

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: [folding] stoosh stopt fah

Heel spijtig.

Vooral omdat het eigenlijk weinig met internet te maken heeft. Totale verbindingstijd van FAH is waarschijnlijk niet meer dan enkele tientallen seconden per week, juist om gereed werk af te leveren en nieuw werk op te halen. Totale verkeer afhankelijk van het soort pakketten dat je binnenhaalt enkele MB's per week.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: [folding] stoosh stopt fah

Tja, gelukkig mag je nog wel youtuben naar dansende beren in tutu's :D

Tot ziens dan tot je een eigen computer hebt. :P

Berichten: 771

Re: [folding] stoosh stopt fah

Het is niet lief he, maar kan je het niet stiekem laten draaien?

Niet dat F@H zo een opvallend programma is...

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: [folding] stoosh stopt fah

Je kunt instellen dat de 'screensaver' niet word getoont. Het enigste wat je ziet is dan een B'tje voor Boinc rechtsonder. En ook dat kun je onder windowsXP verstoppen

Gebruikersavatar
Berichten: 78

Re: [folding] stoosh stopt fah

maar kheb een eigen pc: zelf gekocht in ineen gestoken, maar geen eigen verbinding :P

en mijn pa gebruikt soms de pc en hij ziet dat wel, vooral omdat Zonealarm geregeld eens een melkding geeft dat FAH het internet gaat gebruiken...

niets aan te doen jongens, sorry :D

Berichten: 422

Re: [folding] stoosh stopt fah

Spijtig... Zal moeilijk worden om zo'n verlies aan ppd op te vangen.
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: [folding] stoosh stopt fah

Jammer, joh. En als je je vader nou eens fijntjes op Folding-FAQ 1e en 1f wijst?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: [folding] stoosh stopt fah

stoosh schreef:maar kheb een eigen pc: zelf gekocht in ineen gestoken, maar geen eigen verbinding :D

en mijn pa gebruikt soms de pc en hij ziet dat wel, vooral omdat Zonealarm geregeld eens een melkding geeft dat FAH het internet gaat gebruiken...

niets aan te doen jongens, sorry :P
Kan je F@H niet instellen als veilige applicatie ofzo waardoor je geen meldingen meer krijgt? Niet dat ik je wil aanzetten om niet naar je ouders te luisteren :P

Gebruikersavatar
Berichten: 78

Re: [folding] stoosh stopt fah

k heb hem op dat artikel ook gewezen, maar zolang hij het tussen mijn processen terugvindt, krijg 'k geen internet :D spijtig hé) maar k heb jullie al een fijne boost gegeven niet?

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: [folding] stoosh stopt fah

Je bent namens de wereldbevolking vriendelijk bedankt voor het gevouwene. Het is een mooi en nuttig project, spijtig dat je ouders dat niet willen inzien, maar het is geen ruzies waard.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 78

Re: [folding] stoosh stopt fah

vind ik ook :D

bedankt en succes nog!

Reageer