Springen naar inhoud

LED-achterlicht brommer

• Log in om te kunnen reageren

klazon

klazon

• >5k berichten
  • 7428 berichten
  • Pluimdrager

Geplaatst op 14 juni 2005 - 20:26

Aha, ikke snap. Je wilt grote leds hebben.
Wat je kunt doen: kijk eens op zo'n metropoortje of de naam van de fabrikant er op staat en informeer daar eens waar ze hun leds vandaan halen. Ik heb geen idee, bij ons hebben we geen metro.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

• Gast

Geplaatst op 14 juni 2005 - 23:06

Bedankt, op de grote versie foto kon ik het idd lezen. Het is Thales, hebben vele sites maar kan nix vinden over LED's. :shock: Iemand anders wel? Of kent dit bedrijf?

chablis

chablis

• >250 berichten
  • 420 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 15 juni 2005 - 07:27

Bedankt, op de grote versie foto kon ik het idd lezen. Het is Thales, hebben vele sites maar kan nix vinden over LED's. :shock: Iemand anders wel? Of kent dit bedrijf?

Bel eens een bedrijf als Barco. We hebben het hier over Super Multi Color LED's.

• Gast

Geplaatst op 17 juni 2005 - 21:23

hoi,
ik zat dit te lezen en kreeg toen ook het idee om het zo te gaan maken bij mijn scooter :shock: maar ik zag de schema's van jullie en heb ik een vraag/opmerking over. jullie gaan de hele tijd van 1 bron uit maar voor de knipperlichten en achterlicht komen elk aparte draden vanuit de accu vandaan. wordt het dan anders?

• Gast

Geplaatst op 20 juni 2005 - 17:20

Nee hoor ik ga niet van 1 bron uit. De ledjes voor me achterlicht, rem en knipperlichten hebben apparte stroombronnen.

• Gast

Geplaatst op 21 juni 2005 - 15:46

maar is er dan nou al een circuit verzonnen wat goed is gevonden door iedereen? zo ja? kan iemand dat nog een keer geven

• Gast

Geplaatst op 21 juni 2005 - 19:42

Nope want die DUO-LEDs zijn nergen te krijgen!!!!!!!!!!

Dus als ik nog niet eens weet wat mijn spullen zijn kan ik er ook niet aan beginnen. Ik wil die ledjes van die metropoortjes, maar die worden compleet geleverd uit hongkhong dus dan wordt het maar keer slopen denk ik :shock:

Of ik moet ze ergens kunnen kopen.....IEMAND IDEE,WINKEL?

Barco heeft heel veel sites, ik weet niet welk bedrijf je bedoelt, link??

JanMeut

JanMeut

• >1k berichten
  • 2116 berichten
  • VIP

Geplaatst op 21 juni 2005 - 20:36

Nope want die DUO-LEDs zijn nergen te krijgen!!!!!!!!!!

Probeer het bij de eerste de beste zaak waar je electronica componenten kan kopen. Op internet bijvoorbeeld Conrad.
β-Damascenon en maneschijn

klazon

klazon

• >5k berichten
  • 7428 berichten
  • Pluimdrager

Geplaatst op 21 juni 2005 - 23:28

Conrad is hier al aan de orde geweest. Die heeft ze niet, in ieder geval niet van die grote.

• Gast

Geplaatst op 22 juni 2005 - 13:12

Klopt dat is het eerste waar ik al had gekeken. Ik heb op www.led.pagina.nl alle winkels al bezocht maar geen één heeft zulke.

Allemaal te klein of niet fel genoeg....

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8487 berichten
  • VIP

Geplaatst op 22 juni 2005 - 13:22

Je kan altijd nog een paar ledjes proberen uit die metropoortjes te slopen, hoewel ik zo'n donkerbruin vermoeden heb dat ze dit niet kunnen waarderen. Contact opnemen met de metro (dus niet die krant) lijkt me een goede oplossing
"Meep meep meep." Beaker

K. Jansen

K. Jansen

• >250 berichten
  • 510 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 22 juni 2005 - 13:40

5 seconden googlen en:

http://www.world-led.com/ (zit volgens mij in Nederland)

Ga naar LED's toe, multicolor en je kan kiezen uit 3 of 5 mm, ik weet niet of dit de grootte is die je nodig hebt.

klazon

klazon

• >5k berichten
  • 7428 berichten
  • Pluimdrager

Geplaatst op 22 juni 2005 - 14:42

Die conclusie hadden we al getrokken. 3 en 5mm leds zijn makkelijk te vinden, maar hij zoekt 8mm.

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8487 berichten
  • VIP

Geplaatst op 22 juni 2005 - 14:45

als je nou en 3 en 5 mm naast elkaar zet heb je ook 8 mm, of gaat dat niet werken?
"Meep meep meep." Beaker

K. Jansen

K. Jansen

• >250 berichten
  • 510 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 22 juni 2005 - 15:25

http://www.ledtronic...024/default.asp

Heb je hier iets aan?

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures