Iemand bekend met dr. bill deagle?

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 20

Iemand bekend met dr. bill deagle?

Via wat conspiracy youtubes geïnteresseerd geraakt in deze beste man.

( Het feit dat die zichzelf dokter noemt geeft mij de interesse om dieper in te gaan in wat hij te melden heeft. )

Nu heb ik een mooie lezing gevonden van hem op:

http://video.google.com/videoplay?docid=-2...43684&hl=nl

En die man kan mijnsinziens best goed vertellen en komt met veel feiten op de proppen in het Engels over de werking van het lichaam (soms wat zweeverig) m.b.t. mineralen en proteinen.

Hoe je kan voorkomen dat je ziek wordt, en dat er eigenlijk veel op de markt komt waar je juist gewoon ziek van wordt.

Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die eerder van deze beste man gehoord hebben? (Kon niks vinden met de zoekoptie) is het een erkend dokter .c.q. wetenschapper?

Of meer een self-made man die op deze manier er financieel beter van wil worden, en veel gebakken lucht verkoopt?

Ben benieuw!

Groet,

Armand

Berichten: 2

Re: Iemand bekend met dr. bill deagle?

Ik ben wel bekend met Dr Bill Deagle. Heb net een interview gezien met hem door de mensen van Project Camelot. Heel interessant allemaal en aan de ene kant ben ik wel geneigd het te geloven maar aan de andere kant is het eigenlijk te weird ofzo. Het rare is dat er meerdere mensen zijn die precies het zelfde vertellen, kijk bv maar eens naar Alex Collier op youtube of George Kavassilas. Hij is niet de enige.

Reageer