Deleten van posts

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 808

Deleten van posts

In http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?s...0&start=360

zijn een aantal posts gedelete waaronden een paar vragen en mijn antwoorden/uitleg daarop.

Omdat ik kwaad was heb ik meteen een reply gepost wat daar eigenlijk dus niet thuis hoort.

Dus bij deze nog even op de juiste plek gepost.

In het geval dat de post wel verplaats zijn in plaats van gedelete, bied ik bij deze mijn excuses aan.

Zo niet, vindt ik het slecht optreden en een erg slechte manier om antwoorden/uitleg op vragen van mede forummers te belonen. Waarom energie steken in antwoorden/uitleg als het toch gedelete wordt?
Minder dan niks is onmogelijk.

De enige uitzondering op deze regel is mijn salaris.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Deleten van posts

Het is denk ik niet mijn plaats om te reageren, omdat ik weinig van de discussie heb meegekregen. Ik verwijder wel je reactie uit het topic van genetische manipulatie, omdat het anders wellicht reacties opwekt in het topic zelf en dat zou het allemaal nog meer off topic maken. (Geen censuur ofzo, maar je geeft terecht al zelf aan dat het niet helemaal daar thuis hoort)

Het gaat dus om:
Dalton schreef:Dank je wel voor het deleten van mijn antwoorden/uitleg op vragen hier.

Ik steek tijd en energie in het zo goed mogelijk beantwoorden van vragen en in plaats van verplaatsen wordt het gewoon gedelete?

Slotje of verplaatsing ok, maar dit is gewoon onbeschoft.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Deleten van posts

We zullen bekijken wie van de moderators de tekst heeft verwijderd, waarom, en wat we nu met je tekst gaan doen. Ter geruststelling: je bijdrage is sowieso niet helemaal weg. In het uiterste geval kan hij naar onze "prullenbak" zijn verwezen, een hoek van het forum die alleen moderators kunnen zien.

Binnenkort zullen we hier de uitslag posten. Excuses voor het ongemak!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Deleten van posts

Na een discussie achter de schermen zijn we tot de volgende conclusies gekomen:
  • De verwijderde berichten waren off-topic, daar mag wel bij vermeld worden dat het hele topic al off-topic was aangezien het al lang niks meer met de orginele vraag van de TS te maken had.
  • Ondanks dat er is gewaarschuwd om niet meer op de manier door te gaan, is er overtrokken door mij actie ondernomen.


De discussie over lichtgevende katten is inmiddels naar een eigen topic verplaatst. Excuses voor het ongemak.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 808

Re: Deleten van posts

Het hele topic staat inderdaad vol met heel veel verschillende soorten vragen en discussies.

Een ding hadden alle vragen gemeen, ze gingen over genetische manipulatie (en ze werden door dezelfde persoon gesteld).

Zoals de topic titel al doet vermoeden: "Vragen over genetische manipulatie".

Iedere soort vraag afsplitsen geeft 25 nieuwe topics.

Maar goed, ik begrijp dat er ergens een grens gesteld moet worden al is deleten niet helemaal wat ik hier gewend ben.

Nu weet de TS dat hij ook nieuwe topics mag starten.

Bedankt voor jullie tijd.

PS: Hier is ook al een topic over dezelfde kat.
Minder dan niks is onmogelijk.

De enige uitzondering op deze regel is mijn salaris.

Gebruikersavatar
Berichten: 108

Re: Deleten van posts

Ik heb toevallig ook een vraag met betrekking tot het deleten van post.

In het topic Auteursrecht/Copyright ( http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?s...816&hl=copy )is mijn post met de vraag hoe het precies zit met auteursrechten aangezien in de regels staat dat alle informatie eigendom is WSF. Het enige wat ik vroeg was of ik niet de auterusrechten bezit op posts die ik schrijf.

Het was een oprechte vraag, puur uit nieuwsgierigheid en niet om te zeiken/bashen. Misschien dat de vraag zo is geïnterpreteerd, aangezien er vanmiddag wat onenigheid is geweest.

Dus waarom is deze post verwijderd?

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Deleten van posts

"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 108

Re: Deleten van posts

Oke, ik neem mijn woorden terug

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Deleten van posts

Berichten afgesplitst naar dit topic.
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Reageer