[wiskunde] Po normale verdeling (wiskundeb1)

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 1

[wiskunde] Po normale verdeling (wiskundeb1)

Hallo,

Ik zit in 6vwo met wiskunde B1 en moet een po maken met als onderwerp de normale verdeling. Ik moet 4 sommen bedenken met uitwerkingen. Er moet iets in zitten van met en zonder terugleggen en het gaat vooral om de verwachtingswaarde. Daarnaast tellen orginaliteit en moeilijkheidsgraad mee in de punten. Ik vraag jullie om ideeen en als je al een som in gedachten hebt, hoor ik het graag.

Alvast bedankt.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: [wiskunde] Po normale verdeling (wiskundeb1)

Dag Dutchman, Welkom :D op het forum Huiswerk en Practica.

Jij wilt vlot hulp. Dat is alleen goed mogelijk als je daar zelf wat voor doet.

Naast de algemene regels van dit forum hebben we voor dit huiswerkforum een paar speciale regels en tips.

Die vind je in de huiswerkbijsluiter

In die huiswerkbijsluiter staat bijvoorbeeld:

Quote[td] [color="#808080"][b][u]WE ZIJN GEEN HUISWERKMACHINE [/u][/b] [i]Punt één hebben we een hekel aan luie mensen, punt twee is een foutje in een redenering of berekening meestal rap aangewezen. Jij hebt snel de oplossing van je probleem, je helper kan weer vlot wat anders leuks gaan doen. [/i][/color] [/td]
Laat je alsnog eerst even zien wat je zelf al bedacht of berekend had, en/of waar je precies vastloopt??

[/color]
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: [wiskunde] Po normale verdeling (wiskundeb1)

Ik moet 4 sommen bedenken met uitwerkingen. Er moet iets in zitten van met en zonder terugleggen en het gaat vooral om de verwachtingswaarde.
Heb je al eens in je wiskundeboek gekeken om inspiratie op te doen? Staan doorgaans een hele hoop opgaves in :D
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Reageer