Nationale wetenschapsquiz 2008

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Nationale wetenschapsquiz 2008

Heeft er iemand overigens nog naar de uitzending gekeken op 1 januari?
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Berichten: 4.246

Re: Nationale wetenschapsquiz 2008

Heeft er iemand overigens nog naar de uitzending gekeken op 1 januari?
Ik wel, gedeeltelijk dan, het was bijzonder saai...
Quitters never win and winners never quit.

Berichten: 8.614

Re: Nationale wetenschapsquiz 2008

Ik niet. Vorig jaar wel, maar toen vond ik het gedrag van de presentatoren zo belachelijk dat ik me heb voorgenomen om dit jaar niet te kijken. Ik heb dus blijkbaar niets gemist.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 1.450

Re: Nationale wetenschapsquiz 2008

En, tenminste 1 van je goede voornemens heb je volledig ten uitvoer gebracht.

Ik heb even gekeken maar vind er ook niet veel meer aan sinds 2 jaar.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Nationale wetenschapsquiz 2008

Ik kijk niet meer sinds Wim T. Schippers stopte.
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Re: Nationale wetenschapsquiz 2008

Leuk, met geluk het nieuwe jaar in! Wat betreft de prijs: ik heb dat boek van Hermans al (hij is leuk), dus ik stel voor om hem nog eens te verloten onder de andere winnaars?

De wetenschapsquiz heeft veel dubbelzinnig geformuleerde vragen en antwoorden. Als die dubbelzinnigheid er niet was zouden veel mensen alle vragen goed hebben lijkt me. Nu zit er een fors gelukselement in.

Trouwens nog een gelukkig en voorspoedig nieuw jaar gewenst en bedankt voor de organisatie.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: Nationale wetenschapsquiz 2008

Hadden wij samengewerkt, dan hadden wij 15/20 kunnen halen (zie tabel). Interesse om volgend jaar samen te werken? :D


Ha, ja dat had gekund. Echter de voorgaande drie keer ben ik alle keren in de top drie geeindigd, waarvan de eerste keer zelfs gewonnen.

Ik heb er dit jaar gewoonweg niet de aandacht aan besteed die de quiz verdiend had.
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Nationale wetenschapsquiz 2008

Leuk, met geluk het nieuwe jaar in! Wat betreft de prijs: ik heb dat boek van Hermans al (hij is leuk),


Daar komen we (via PB's) wel uit
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Berichten: 146

Re: Nationale wetenschapsquiz 2008

Ik had binnen dit deelnemersveld niet verwacht bovenin te eindigen, de vragen heb ik soms op gevoel beantwoord, dat ook nog eens. Dit topic heb ik nadien niet meer gevolgd, en pas heden bij een pb-tje werd ik op de uitslag geattendeerd. Inderdaad, sinds Wim T. Schippers het veld heeft geruimd kijk ook ik niet meer. Ik zal de prijs uiteraard met veel plezier in mijn brievenbus aantreffen (pb-tje komt er aan), een opsteker voor het komende jaar. Bedankt, zij die deze quiz op Wetenschapsforum en de resultaten hebben onderhouden.

Reageer