Nonsens betreffende maya's

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 108

Nonsens betreffende maya's

Ik begrijp volledig dat het topic nonsens op slot gegooid is, aangezien het niet de juiste manier was om mijn onvrede te uiten. Dat gezegd hebbende wil ik graag hier mijn onvrede uiten.

Het topic ''2012 niet het einde van de wereld'' is op slot gegooid, omdat het nonsens zou zijn en er al een topic over geweest was. Ik wist niet dat er al een topic over was geweest, en om van iemand te verwachten dat hij/zij het hele forum doorzoekt om te kijken of er al een topic is geweest over het zelfde onderwerp, vind iets te veel gevraagd.

Dan nu over het nonsens gedeelte. Ik vind het bestempelen van het desbetreffende topic als nonsens veel te gemakkelijk en ben het daar dus ook totaal mee oneens. De Maya's beweren dat er in 2012 een nieuwe periode aanbreekt en dat is gebaseerd op berekeningen die tot op de dag van vandaag nog standhouden, het is dus niet zomaar onzin. De enige reden die ik zou kunnen bedenken dat het eventueel onzin, nonsens, flauwekul of larie(koek) zou kunnen zijn is het feit dat het over de toekomst gaat.

Dat gezegd hebbende zal ik geen nieuwe topics meer beginnen als ik mijn onvrede wil uiten.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Nonsens betreffende maya's

Voor het gemak twee links:

dit is het topic "Nonsens" waaraan in de eerste regel wordt gerefereerd.

dit is het topic over Maya's en 2012 dat vandaag is gesloten.
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Nonsens betreffende maya's

Ik wist niet dat er al een topic over was geweest, en om van iemand te verwachten dat hij/zij het hele forum doorzoekt om te kijken of er al een topic is geweest over het zelfde onderwerp, vind iets te veel gevraagd.
Da's jammer, want we vragen het toch. Het is nota bene de eerste van onze huisregels. Daar heb je je bij het inschrijven bij WSF akkoord mee verklaard. Bovendien hoef je niet alle fora door te spitten, maar kun je gewoon de zoekfunctie gebruiken (linksboven, naast het "help"-knopje).
Dat gezegd hebbende zal ik geen nieuwe topics meer beginnen als ik mijn onvrede wil uiten.
Je mag wel degelijk topics beginnen om je onvrede te uiten, als je dat maar in het juiste subforum doet. En dat is dit hier.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Nonsens betreffende maya's

Het topic ''2012 niet het einde van de wereld'' is op slot gegooid, omdat het nonsens zou zijn en er al een topic over geweest was. Ik wist niet dat er al een topic over was geweest, en om van iemand te verwachten dat hij/zij het hele forum doorzoekt om te kijken of er al een topic is geweest over het zelfde onderwerp, vind iets te veel gevraagd.
In de regels staat toch:
Kijk even rond voordat je een vraag stelt of reageert

Dit forum bevat een krachtige zoekfunctie. Wellicht is het antwoord al beschikbaar
Dit heeft o.a. te maken met de doelstelling van dit forum, om kennis te verzamelen en inzichtelijk te maken. Daarom kun je beter aansluiten bij bestaande topics ipv nieuwe aan te maken over reeds behandelde onderwerpen. Als je daarover nadere vragen of aanvullende informatie hebt, staat het je natuurlijk vrij om daar een bericht te plaatsen.
Dan nu over het nonsens gedeelte. Ik vind het bestempelen van het desbetreffende topic als nonsens veel te gemakkelijk en ben het daar dus ook totaal mee oneens. De Maya's beweren dat er in 2012 een nieuwe periode aanbreekt en dat is gebaseerd op berekeningen die tot op de dag van vandaag nog standhouden, het is dus niet zomaar onzin. De enige reden die ik zou kunnen bedenken dat het eventueel onzin, nonsens, flauwekul of larie(koek) zou kunnen zijn is het feit dat het over de toekomst gaat.
We hebben het beleid om niet in feedbacktopics als deze inhoudelijke zaken te behandelen, ook weer om de inhoudelijke informatie bij elkaar te houden. Ik zou dus zeggen: bekijk het eerder gelinkte zoekresultaat en indien je nieuwe informatie hebt, sluit dan aan bij een passend topic. :D
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 108

Re: Nonsens betreffende maya's

Ik zal eerlijk toegeven dat ik de regels niet echt heb gelezen, dat zal ik nu als nog doen. Oprecht sorry voor alle tumult.

Reageer