Weglopen

Moderator: Rhiannon

Berichten: 27

Weglopen

Ik ben van plan weg te lopen van huis, alles gaat fout

- thuis

- school

- levenswijze

alles gaat gewoon fout, ik leef ongezond omdat ik stikangst heb door een trauma, school gaat gewoon niet goed, thuis veel ruzie.

misschien ga ik wel helemaal nix te eten kopen en mezelf gewoon dood verhongeren

ik heb toch geen plek om heen te gaan, en mijn leven is toch verder nutteloos.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: Weglopen

Hoi,

ik denk & hoop dat je hier wat aan hebt:

http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...?showtopic=9631

Doodhongeren is niet 'the way to go'; alsjeblieft niet doen. Ik kan me voorstellen dat je het nu niet kunt zien maar het leven heeft te veel te bieden om er op zo'n jonge leeftijd uit te stappen. Ik ben ook pas 21 en begin van het leven te genieten. Geloof me.. al kom je van ver: je komt er. Dat zijn van die fijne dingen in het leven die voor heel erg veel mensen zo zijn en 10 tegen 1 dat het voor jou ook is weggelegd.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Berichten: 27

Re: Weglopen

Mrtn schreef:Hoi,

ik denk & hoop dat je hier wat aan hebt:

http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...?showtopic=9631

Doodhongeren is niet 'the way to go'; alsjeblieft niet doen. Ik kan me voorstellen dat je het nu niet kunt zien maar het leven heeft te veel te bieden om er op zo'n jonge leeftijd uit te stappen. Ik ben ook pas 21 en begin van het leven te genieten. Geloof me.. al kom je van ver: je komt er. Dat zijn van die fijne dingen in het leven die voor heel erg veel mensen zo zijn en 10 tegen 1 dat het voor jou ook is weggelegd.
heb er niks aan, en niet alles is zoals het lijkt in het leven... wat bij jou gebeurd gebeurd niet bij mij, mijn leven is altijd al *** geweest.

Altijd geslagen/geschopt door iedereen zelfs mijn ouders, eet problemen, problemen met gedrag, problemen met school, problemen met sociaal zijn.

ben paar keer met messen achtervolgt, wat keren met stalen neus door mijn vader in mijn maag getrapt, vaak ruzie met moeder, op school word ik altijd het slachtoffer.

alles gaat fout en nu heb ik er geen zin meer in, ik weet dat ik door kan leven maar het gaat weer fout. het gaat altijd fout ... alle problemen komen naar mij toe, ik heb hier geen zin meer in.

Berichten: 300

Re: Weglopen

OnegaiNL,

Ik kan je hier nu waarschijnlijk vertellen wat ik wil, maar ik denk dat je er niet veel van zult aannemen.

Ik ga dus geen preek houden!

Ik kan je maar 1 ding zeggen:

Het leven is te mooi om het niet te leven!!

Op dit moment zul je een andere mening toegedaan zijn, maar ik ben ervan overtuigd dat je met hulp dat zult gaan zien.

Mijn raad, neem contact op met een hulporganisatie als het RIAGG.

http://www.riagg-rnw.nl/Riaggs.htm

Veel sterkte en succes, en geef de moed niet op, denk positief.
The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries,

is not "Eureka!" (I've found it!),

but "That's funny..."



Isaac Asimov

Berichten: 27

Re: Weglopen

Erik schreef:OnegaiNL,

Ik kan je hier nu waarschijnlijk vertellen wat ik wil, maar ik denk dat je er niet veel van zult aannemen.

Ik ga dus geen preek houden!

Ik kan je maar 1 ding zeggen:

Het leven is te mooi om het niet te leven!!

Op dit moment zul je een andere mening toegedaan zijn, maar ik ben ervan overtuigd dat je met hulp dat zult gaan zien.

Mijn raad, neem contact op met een hulporganisatie als het RIAGG.

http://www.riagg-rnw.nl/Riaggs.htm

Veel sterkte en succes, en geef de moed niet op, denk positief.
Leuk dat ik ook problemen heb gehad met dat soort ***** organisaties.

Denk maar niet dat ik naar zo'n organisatie ga bellen.

Berichten: 300

Re: Weglopen

Oke als je niet met dat soort organisaties wilt bellen dan is dat je goed recht.

Een andere mogelijkheid is contact zoeken met je huisarts, hij kan als vertrouwenspersoon optreden en je zeker helpen.
The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries,

is not "Eureka!" (I've found it!),

but "That's funny..."



Isaac Asimov

Berichten: 27

Re: Weglopen

Erik schreef:Oke als je niet met dat soort organisaties wilt bellen dan is dat je goed recht.

Een andere mogelijkheid is contact zoeken met je huisarts, hij kan als vertrouwenspersoon optreden en je zeker helpen.
een huisarts boekt ook alles door naar mijn ouders...

Berichten: 510

Re: Weglopen

Een huisarts heeft een zwijgplicht, dus deze zal zeker niets doorvertellen aan jouw ouders.

Maar ga jezelf aub niet verhongeren of iets dergelijks. Het leven is niet makkelijk. Maar je bent nu nog jong, je hebt nog een heel leven voor je!

Probeer eens voor jezelf op een rijtje te zetten wat er fout gaat. En ga dan eens stap voor stap kijken wat de beste oplossing is voor elk probleem, en NEE zelfmoord is dat zeker niet.

Gebruikersavatar
Berichten: 824

Re: Weglopen

Dat je hier zo'n bericht post geeft al aan dat je wel geholpen wilt worden. Je bent er alleen nog niet achter hoe. Je hebt slechte ervaringen met instanties e.d., maar bedenk eens aan wie dat nou eigenlijk lag. Werkte je zelf wel goed mee?

Je moet ergens beginnen en ookal zie je het niet zitten, je moet de stap nemen. En je huisarts is echt geen slecht beginpunt, vraag hem gewoon om alleen met jouw toestemming contact op te nemen met je ouders.

En van dat doodhongeren: dat wil je niet. Dat weet ik zeker. Dat is een hele vervelende dood. En als je echt serieus dood wilt bedenk dan dat het het meest egoïstische is wat je kunt doen. Je laat de achterblijvers met veel vragen en onbegrip achter, dat gun je echt niemand. Maar als je jezelf eens goed doorelkaar schudt dan weet je zelf ook wel dat je niet dood wilt. Er zijn echt alternatieven, maar je moet even op je tanden bijten. Niemand kan beweren dat het leven altijd makkelijk en leuk is. Geloof me: life sucks vaak genoeg, maar als het leven aan jou zuigt, zuig dan aan het leven... :wink:
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren

Berichten: 27

Re: Weglopen

K. Jansen schreef:Een huisarts heeft een zwijgplicht, dus deze zal zeker niets doorvertellen aan jouw ouders.

Maar ga jezelf aub niet verhongeren of iets dergelijks. Het leven is niet makkelijk. Maar je bent nu nog jong, je hebt nog een heel leven voor je!

Probeer eens voor jezelf op een rijtje te zetten wat er fout gaat. En ga dan eens stap voor stap kijken wat de beste oplossing is voor elk probleem, en NEE zelfmoord is dat zeker niet.
er is geen oplossing voor de problemen die ik heb, ik blijf ze houden en ze zullen ook altijd blijven terugkomen ... dat doen ze altijd al....

Berichten: 36

Re: Weglopen

er is geen oplossing voor de problemen die ik heb, ik blijf ze houden en ze zullen ook altijd blijven terugkomen ... dat doen ze altijd al....
als je dat blijft geloven,zal dat zo zijn

(klinkt hard,maar is waarheid)

sterkte!
ik weet het eigelijk ook allemaal niet hoor :S

Berichten: 36

Re: Weglopen

OnegaiNL schreef:Ik ben van plan weg te lopen van huis, alles gaat fout

- thuis

- school

- levenswijze

alles gaat gewoon fout, ik leef ongezond omdat ik stikangst heb door een trauma, school gaat gewoon niet goed, thuis veel ruzie.

misschien ga ik wel helemaal nix te eten kopen en mezelf gewoon dood verhongeren

ik heb toch geen plek om heen te gaan, en mijn leven is toch verder nutteloos.
ok,dat is een keus

maar

waar loop je heen?

ofwel,waar denk jij die problemen niet te hebben dan?

weglopen voor jezelf is vrij lastig,denk ik

ps.je heb een pb
ik weet het eigelijk ook allemaal niet hoor :S

Berichten: 27

Re: Weglopen

mijn familie boeit me niet en wie ik achterlaat, ik haat hun ook dus wat zal mij het nou boeien of hun vragen zullen hebben

Re: Weglopen

mijn familie boeit me niet en wie ik achterlaat, ik haat hun ook dus wat zal mij het nou boeien of hun vragen zullen hebben


Jij geeft niet om hen, maar zij misschien wel om jou. En als dat niet het geval is voor je ouders, dan misschien wel voor iemand anders.

Zelfmoord, jezelf verhongeren of van kant maken help echt niet, dan is het te laat ... :shock:

Dan laat je de anderen, nieuwe mensen de kans niet meer om je te steunen en om je te geven.

Ik weet dat dit je op dit moment niet interesseert. Maar als je jezelf daardoor niet gaat verhongeren is het zeker de moeite waart om je dit te vertellen.

Je zal hieraan terugdenken als het allemaal voorbij is en dan zal je het met me eens zijn.

EN BEDENK dat je binnen twee jaar volwassen bent, dan is die school, je ouders dat huiswerk en die oude vrienden weg. Dan kun je opnieuw beginnen.

Een typ waar ik zelf ook veel aan gehad heb:

MAAK JEZELF DE BELOFTE JE NOOIT VAN KANT TE MAKEN OF UIT TE HONGEREN, wees sterk, doe het voor jezelf.

En elke keer dat je het moeilijk hebt denk je aan die belofte terug.

Nog veel geluk.

En denk eraan alleen al op dit forum zijn 10-tallen mensen die een beetje om je geven, als is het dan een beetje want we kennen je wel niet.

Maar misschien leer je een van die mensen kennen, iemand die je kan steuen, misschien een waardevolle typ. Zoek contact met iemand (via dit forum?)

Ik heb je al lang genoeg aan het lijntje gehouden nu, ik hoop dat je iets aan mijn post hebt.

Veel geluk ermee. :wink:

P.S.: Ik blijf op dit forum en ik zal deze post in het oog houden, als je nog iets kwijt wil voor mij of iemand anders, zal er altijd iemand klaarstaan om te antwoorden ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Weglopen

Wat ik me afvraag nu ik deze draad zo lees is: Wat is de bedoeling van de TS om dit hier te posten? Wat wil hij/zij hiermee?
"Meep meep meep." Beaker

Gesloten