Geen zin in seks? genots-chip biedt uitkomst

Moderator: Astro

Reageer
Berichten: 2.504

Geen zin in seks? genots-chip biedt uitkomst

http://www.elsevier.nl/web/10217335/Nieuws...dt-uitkomst.htm


Britse wetenschappers ontwikkelen een 'genots-chip' die, eenmaal geïmplanteerd in de hersenen, het plezier in seks enorm kan vergroten.


Dankzij de chip krijgen mensen met een laag libido weer plezier in de voortplanting, voorspellen onderzoekers van de Britse universiteit van Oxford.



Zag dit toevallig passeren, dacht bij mezelf "dit moet ik posten" :D
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."

Gebruikersavatar
Berichten: 773

Re: Geen zin in seks? genots-chip biedt uitkomst

- vlak achter de ogen - dat 'pleziergevoelens' activeert bij bijvoorbeeld eten en seks.
Dus eten geeft net zo'n goed gevoel? Ik zie alweer rechtzaken vanwege obesitas...


'Enkele jaren geleden plantte een chirurg de chip in bij een vrouw met een laag libido. Daarna kreeg ze een heel actief seksleven. Ze vond deze verandering echter te groot en liet de chip verwijderen.'
Tja zo zie je maar weer, blijkbaar verandert de aard van het beestje niet. Is je libido heel hoog, maar ben je daar niet blij mee. (wel vreemde combi lijkt me dat trouwens)
To boldly go where I`ve never been before



Be nice to nerds, chances are you`ll end up working for one

Reageer