Advies gevraagt mbt studieswitchen.

Moderator: Rhiannon

Reageer

Advies gevraagt mbt studieswitchen.

Goede Nacht Allemaal,

Ik ben een economie student en zit in mijn P jaar. Tot mijn grote frustratie kom ik er nu pas achter dat economie helemaal niks voor mij is. Ik heb mijn hele leven lang al meer interesse gehad in beta wetenschappen. Helaas heb ik door omstandigheden voor "de makkelijke" weg gekozen.

Maar ik vind economie niet leuk genoeg om later een baan in die sector te krijgen. Het enige vak waar ik mij in interesseer is statistics. Maar nu wil ik dus mijn deelcertificaten halen, om een betastudie te doen. Ik heb enkele tips gekregen. En momenteel is de volgende link, het beste wat ik kon vinden. http://www.uu.nl/uupublish/homeuu/diensten...en/320main.html

En dan klikken op James Boswell instituut.

Ik heb eigenlijk een waslijst aan vragen. Ik weet nog niet precies welke opleiding ik wil doen. Maar ik wil graag wiskunde b 1 natuurkunde 1 scheikunde 1 en bio 1, 2 doen. Alle ervaringen, links, suggesties en weetjes zijn welkom. Ook je persoonlijke adviezen zijn welkom. Of het wel of niet aan te raden is en dergelijke.

Alvast hartelijk dank voor de moeite :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Advies gevraagt mbt studieswitchen.

Als ik jou was, dan zou ik eerst kijken welke richting je uit wil in de beta wetenschappen. Dit is nog steeds een heel groot gebied. Daarna kan je dan de benodigde deelcertificaten kunnen halen.
"Meep meep meep." Beaker

Reageer