Ideeën, reacties en feedback op de nieuwsbrief

Moderator: Miels

Gebruikersavatar
Berichten: 7

Re: Idee

En het gebruik van dat woord was ook behoorlijk tongue-in-cheek.


Dat maakt het weer een stuk acceptabeler :-)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Idee

CKWeb liet het volgende weten (en voor de volledigheid zet ik dat ook maar even in dit topic):


Mooi zo'n nieuwsbrief!

Voorwaarde is echter dat hij leesbaar is. Juist dat is een probleem; Tekst zwart op donkerblauw en de links lichtblauw op donkerblauw.

Ik zou het op prijs stellen de nieuwsbrief in een leesbare vorm te ontvangen.


Hmm, apart. Ik ben benieuwd welk mailprogramma je gebruikt! We hebben de nieuwsbrief in meerdere mailprogramma's getest, en overal zagen ze er (vrijwel) precies uit als de webversie op deze pagina.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 3

Re: Idee

Mijn excuses Miels

Ik heb wat gezocht naar de juiste rubriek, maar niets geschikts kunnen vinden.

Ik moet m'n weg nog een beetje vinden...


Ik gebruik Outlook 2007.


De nieuwsbrief ziet er daarin als volgt uit:


Afbeelding


Dus de witte achtergrond is blauw geworden.


Overigens, het invoegen van een .jpg-afbeelding in dit bericht werkt niet!


Vr. groet,


ckWeb
Do everything as simple as possible, but not simpler. A. Einstein.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Idee

CKWeb schreef:Ik heb wat gezocht naar de juiste rubriek, maar niets geschikts kunnen vinden.

Ik moet m'n weg nog een beetje vinden...
Geeft niets. Bovendien lag de fout bij ons: onderaan de nieuwsbrief stond wel de tekst
Wil je je mening delen over onze nieuwsbrief, of heb je suggesties voor de volgende editie? Laat het ons weten in dit topic.
, maar de link ontbrak. Dus dan is het te verwachten dat iemand zich vergist. Maar geen probleem hoor!

Ik gebruik Outlook 2007.


De nieuwsbrief ziet er daarin als volgt uit:
Hmm, zo is het inderdaad erg slecht leesbaar. We zullen eens kijken of we de oorzaak kunnen achterhalen en deze in de volgende nieuwsbrief kunnen verhelpen. Bedankt voor de melding!

Overigens, het invoegen van een .jpg-afbeelding in dit bericht werkt niet!
Hoezo? De afbeelding hierboven in je post is toch een .jpg?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 2

Re: Idee

Heel leuk dat ik zojuist een nieuwsbrief krijg, maar als ik de items daarin niet mag zien dan is die vrij nutteloos.
 
"Column: Is wiskunde een god?" is niet in te zien. Foutje?

Re: Idee

Nieuwsbrief? Hoe moet ik die ontvangen?

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Idee

Heel leuk dat ik zojuist een nieuwsbrief krijg, maar als ik de items daarin niet mag zien dan is die vrij nutteloos.

 

"Column: Is wiskunde een god?" is niet in te zien. Foutje?
Daar was inderdaad iets mis gegaan helaas. Bedankt voor het melden. De column is nu wel te bereiken!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Idee

Nieuwsbrief? Hoe moet ik die ontvangen?
Zet in je notificatie-instellingen een vinkje bij " Verstuur me iedere update van de communitybeheerder". Die tekst kan wel wat verduidelijking gebruiken...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Re: Idee

Miels schreef: Zet in je notificatie-instellingen een vinkje bij " Verstuur me iedere update van de communitybeheerder". Die tekst kan wel wat verduidelijking gebruiken...
 
Bedankt. Ik heb het veranderd.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.963

Re: Idee

Als je de laatste versie gemist hebt, kan je die ook online lezen. Klik
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Re: Idee

Kravitz schreef: Als je de laatste versie gemist hebt, kan je die ook online lezen. Klik
 
Dank! :)

Berichten: 25

Re: Ideeën, reacties en feedback op de nieuwsbrief

Het "Lees meer" schijnt momenteel overal op te duiken, Zelfs in het NOS journaal krijg je na een onvolledig nieuwsbericht te horen " Download onze app" of " meer hierover op onze ..."

Ik zou het beslist niet erg vinden dat met deze trend gebroken wordt !!

vr groet
Frits

Reageer