Negeer-optie

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 967

Negeer-optie

Ik kwam in de instellingen een negeer-optie tegen. Als ik daar een naam invul, krijg ik dan alle topics en/of berichten van dat betreffende persoon niet meer te zien? Of geldt dat alleen voor bijv. privéberichten?
"In biotech moet je soms dingen doen waarvan anderen zeggen dat het onmogelijk is."

Henri A. Termeer (1946-2017)

Gebruikersavatar
Berichten: 7.463

Re: Negeer-optie

Dan krijg je enkel nog te zien dat de te negeren persoon een berichtje heeft geplaatst, maar niet meer wat. Sommige mensen krijgen aan de lopende band ruzie, en dan kunnen ze elkaar maar beter ontlopen. Dat geldt in het dagelijks leven, en op internetfora is dat hetzelfde. Daarom is die optie uitermate handig.
 
Hoe het met de privéberichten zit weet ik niet?

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: Negeer-optie

Professor Puntje schreef:  Daarom is die optie uitermate handig.
 
tot op zekere hoogte
 
Als ik instel Berensteyns berichten te willen negeren wordt een topic waarin Berensteyn deelneemt nogal onleesbaar en dus onbegrijpelijk. Deze topic komt er dan zó uit te zien (zonder die geelmarkering) :
 
negeren.PNG
negeren.PNG (39.31 KiB) 2551 keer bekeken
 
priveberichten negeren komt op hetzelfde neer als die berichten blokkeren: ze komen dan simpelweg niet meer aan. 
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 967

Re: Negeer-optie

Ah, I see. Niet zo handig dus. Dan maar zelfstandig negeren  :P
"In biotech moet je soms dingen doen waarvan anderen zeggen dat het onmogelijk is."

Henri A. Termeer (1946-2017)

Reageer