Handige onderwerpen/subforums om te volgen?

Moderator: Miels

Reageer
Berichten: 38

Handige onderwerpen/subforums om te volgen?

Hallo,

Zijn er onderwerpen of subforums die vrij handig zijn om te volgen of om op te abonneren? Dan heb ik het over algemene zaken die gerelateerd zijn aan de omgang met dit forum, belangrijk nieuws, of andere handige onderwerpen.

Tevens had ik nog een vraag; gaat het bij elk onderwerp over één vraag? of mogen er meerdere vragen gesteld worden die daar aan gerelateerd zijn?

k ben nog vrij nieuw met dit mooie forum. Dus als men algemeen advies of tips heeft, aarzel ze niet om te benoemen:)

Alvast bedankt

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.244

Re: Handige onderwerpen/subforums om te volgen?

Opmerking moderator

Wees1proton#33 schreef: vr 07 aug 2020, 14:15 Zijn er onderwerpen of subforums die vrij handig zijn om te volgen of om op te abonneren? Dan heb ik het over algemene zaken die gerelateerd zijn aan de omgang met dit forum, belangrijk nieuws, of andere handige onderwerpen.
We hebben niet vaak "belangrijk" en dringend forumnieuws, en als er dat al is dan zorgen we dat dat iedereen bereikt, bijvoorbeeld via een mailing. Je zou het subforum "over dit forum" regelmatig kunnen bezoeken. Neem overigens wel even de huisregels door : rules
Wees1proton#33 schreef: vr 07 aug 2020, 14:15 gaat het bij elk onderwerp over één vraag? of mogen er meerdere vragen gesteld worden die daar aan gerelateerd zijn?
Hangt een beetje van de vraag af, maar in het algemeen is één vraag per topic handiger: discussies hebben de neiging nogal verward te worden als er in één discussie door elkaar op drie kwesties wordt gereageerd.

Veel plezier hier.

Berichten: 4

Re: Handige onderwerpen/subforums om te volgen?

Plaats geen advertenties, betrek er alleen geen juridische mond bij.

Reageer