springend beeld.

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 4.312

springend beeld.

Bij mij springt het gehele beeld als de reclame wordt aangepast.

Dat geeft een hinderlijk geflits en geschuif.

Hebben anderen daar ook last van of ben ik de enige ongelukkige? :(

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: springend beeld.

Te vaak merk ik ook een verspringing.

Zoals ik het zie wordt er overal ruimte gereserveerd, terwijl de advertenties laden. Altijd merk je dat er iets mis gaat met de hoogte, maar dan gaat het om een halve millimeter. Kan ik mee leven, maar het zou fijn zijn als dat opgelost kon worden.

Te vaak merk ik ook een serieuze en hinderlijke verspringing. Dat gebeurt op twee plaatsen: in een topic , en dan blijkt de hoogte zoals die wordt gebruikt onderin de startpost van een topic gewoon te smal gereserveerd. Er zwerven dus enkele advertenties rond die te hoog zijn, zoals deze:
D.PNG
en zodra die verschijnen of verdwijnen flipt de boel een centimeter omhoog of omlaag .

datzelfde gebeurt met de banner helemaal bovenaan de pagina: ook daar is de gereserveerde ruimte regelmatig niet hoog genoeg.

Dat moet zéker opgelost worden.

En nu we het er dan toch over hebben: op diezelfde plaats (onderin topicstart) komen ook wel eens te brede ads langs:
Q.PNG
ook als ik mijn venster dan breder trek wordt de bovenstaande dus mee breder, en blijft de zijbalk met nieuwe onderwerpen e.d. deels bedekken. Ook zijn er wel eens banners op deze plaats die niet te breed lijken, maar wel een paar centimeter te ver naar rechts geplaatst.

Trieste waarheid is dat zonder meer inkomsten WSF het niet lang meer volhoudt. En ook het precies instellen van die advertentieruimte zal vast en zeker een hele klus zijn voor een paar vrijwilligers, amateurs (in de positieve betekenis van het woord) , in toch ook al schaarse vrije tijd. Dus ik neem het ze niet kwalijk.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: springend beeld.

Bedankt voor het melden allebei. Dit zijn inderdaad soms lastige dingen om uit te zoeken: er zijn zo veel verschillende devices en schermen waar je rekening mee moet houden dat er wel eens wat onvoorziene dingen gebeuren.

Ik heb net in ieder geval wat aanpassingen gedaan, hopelijk is het nu (een stuk) beter!

Wat overigens ook nog in de pijplijn zit is dat je als ingelogde gebruiker precies die banners (helemaal bovenaan en tussen de posts) helemaal niet meer te zien krijgt. Wordt vervolgd!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: springend beeld.

Ik heb in elk geval geen last meer...

Reageer