Aan ons modje

Gesloten
Berichten: 12

Aan ons modje

Aan ons modje Jan.
 
Ik wilde via het contact formulier reageren maa kreeg een data base error!
Viva moderne natuurkunde en de moderne techniek!
Dan maar even zo.
 
Goh, dus je kan er niet tegen als ik je modje noem! ;)
 
Anyway, zo maar een onderwerp sluiten zonder overleg, mijn berichten aanpassen
dat STINKT natuurlijk naar censuur he modje?!
 
Je hebt in 1 ding gelijk. wat ik schreef was nog niet onderbouwd, dat was onderweg.
Maar ik krijg daar gezien je achterlijke stompzinnige reactie weinig tijd of mogelijkheid voor.
Maar ja , gezien je religie aangevallen wordt begrijp ik enigszins je halstarrige, benauwde reactie.
Weet je, dat iets 'algemeen aanvaard' is, maakt het alleen maar 'algemeen aanvaard" Maar dat is
toch zeker niet hetzelfde als 'waar'. Ik zou het op oprijs stellen als je wat logica gebruikte!
 
Eens kijken of je als moderator de ballen hebt hem te heropenen!
 
 
Ik weet bijna zeker van niet.
 
Angst regeert de wereld he?! Angst dat de moderne natuurkunde niet is wat men denkt dat het is!
 
 
Eldtinchebellye

Re: Aan ons modje

Jammer dat je op zo'n onbeschofte manier te keer gaat, want het betreffende topic was op zich best interessant.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.906

Re: Aan ons modje

Ik denk dat je over het algemeen meer kans hebt dat mensen serieus naar je luisteren als je ze met respect behandelt.
while(true){ Thread.sleep(60*1000/180); bang_bassdrum(); }

Berichten: 12

Re: Aan ons modje

Bartjes schreef: Jammer dat je op zo'n onbeschofte manier te keer gaat, want het betreffende topic was op zich best interessant.
 
 
De onbeschoftheid ligt in dit geval toch echt bij ons modje!
Het is zeker intressant, maar ja modje heeft hem gesloten!
Math-E-Mad-X schreef: Ik denk dat je over het algemeen meer kans hebt dat mensen serieus naar je luisteren als je ze met respect behandelt.
 
Mensen mogen mij ook best met respect behandelen hoor, geen enkel probleem!
 
Maar goed, ik was begonnen uit te leggen dat er NIKS is, en dan bedoel ik echt helemaal NIKS dat
er is dank zij de huidige moderne natuurkunde.
 
Maar modje wil het niet weten denk ik!
 
Zeker gestudeerd of zo? LOL

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 7.933

Re: Aan ons modje

Ja, sluiten is een exclusief recht van modjes als ze vinden dat een bijdrage niet voldoet aan de forumregels.
Dus als ik jou was zou ik even wat aan zelfreflectie doen.

Berichten: 12

Re: Aan ons modje

klazon schreef: Ja, sluiten is een exclusief recht van modjes als ze vinden dat een bijdrage niet voldoet aan de forumregels.
Dus als ik jou was zou ik even wat aan zelfreflectie doen.
 
 
Ohhhhhhhhhhhhhhhhh, je bedoelt CENSUUR is hun goed recht!
bijdrage niet voldoet?????? RTsja dat is op zo veel manieren uit te leggen!!!
 
Ok zelfreflectie, ok gedaan!
 
Happy.?
 
 
Zeker weer  zo'n gast hier die in Hitler zijn tijd tegen  de mensen die opgepakt worden ook zal zeggen dat ze aan zelfreflectie hadden moeten doen!!!!
 
 
 
 
censuur is natuurlijk censuur. je kan het anders omschrijven natuurlijk!
Dat heet dan een eufemisme!

Re: Aan ons modje

Volgens mij had de technologische ontwikkeling ook nog wel even voort kunnen gaan als er geen Einstein, Schrödinger, etc. geweest waren. Interessante vraag is dan hoever we zo nog hadden kunnen komen. Dat wil zeggen wanneer de 'moderne natuurkunde' niet verder dan  de ethertheorie van Lorentz en Poincaré en het atoommodel van Bohr was gekomen. Over een zo geformuleerd topic had hier op het Wetenschapsforum naar mijn idee best gediscussieerd kunnen worden.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.820

Re: Aan ons modje

Het ziet ernaar uit dat je echt wel heel zwaar gekrenkt bent in jouw eergevoel nadat moderator Jan jouw bericht heeft gesloten... Met als gevolg dat jij nu iedere boodschapper, die enigszins 'tegen' jou ingaat, zelf zwaar de grond in duwt... Klopt dit?

Dido
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten...
-Oscar Wilde-

Berichten: 12

Re: Aan ons modje

Dido schreef: Het ziet ernaar uit dat je echt wel heel zwaar gekrenkt bent in jouw eergevoel nadat moderator Jan jouw bericht heeft gesloten... Met als gevolg dat jij nu iedere boodschapper, die enigszins 'tegen' jou ingaat, zelf zwaar de grond in duwt... Klopt dit?

Dido
 
 
Aannames, aannames, aannames.Ik heb geen eens eergevoel man!
Ik ben niet gekrenkt hoor, dat jij naar zo'n conclusie vliegt is geheel voor jouw rekening.
Ik ben gefrustreerd, ja, dat modje mijn draad gesloten heeft voordat ik wat uitgebreider de zaken kon neerzetten.
En ik vind het fijn als mensen tegen me in gaan in die zin dat ik gek ben op debateren.
Iedereen mag tegen me in gaan, geen problemo, maar dat is moeilijk met een gesloten draad!
snap je dat dan niet?
Bartjes schreef: Volgens mij had de technologische ontwikkeling ook nog wel even voort kunnen gaan als er geen Einstein, Schrödinger, etc. geweest waren. Interessante vraag is dan hoever we zo nog hadden kunnen komen. Dat wil zeggen wanneer de 'moderne natuurkunde' niet verder dan  de ethertheorie van Lorentz en Poincaré en het atoommodel van Bohr was gekomen. Over een zo geformuleerd topic had hier op het Wetenschapsforum naar mijn idee best gediscussieerd kunnen worden.
 
Tsja, helemaal mee eens, Maar ja als je er in gaat duiken zet het de hele 'moderne wetenschap' op zijn kop. Omdat er simpelweg helemaal niks is dankzij de 'moderne natuurkunde'
Niet de transistor, niet de mri, niet de rado, niet de 'wireless' , niet de computer, niet de telescoop,
niet de optiek, echt er is helemaal niest dankzij de huidige moderne natuurkunde! N.I.E.T S.
En allemaal aantoonbaar, he modje?!

Re: Aan ons modje

Voor de gravitatie bestaat er naast de ART nog de eenvoudiger theorie van het gravitoelektromagnetisme. Daarmee kom je ook al een heel eind. Kortom: met semiklassieke natuurkunde kom je veel verder dan veelal wordt aangenomen.
 
De interessante vraag is dan waar het precies spaak loopt.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.820

Re: Aan ons modje

Aannames, aannames, aannames.Ik heb geen eens eergevoel man!
Hmmm, ja... En dan komt die sluiting van jouw topic natuurlijk dubbel hard aan, als je niet eens een eergevoel hebt, denk ik dan...

Dido
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten...
-Oscar Wilde-

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.361

Re: Aan ons modje

Opmerking moderator

En dit modje sluit dit topic voor modjesoverleg.

Opmerking moderator

En dus kan op dit topic een slotje.
Contra principia negantem disputari non potest.

Gesloten