[scheikunde] Yoghurt scheiden

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 4

[scheikunde] Yoghurt scheiden

Hoe scheid je de emulsie van yoghurt? :o

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.234

Re: [scheikunde] Yoghurt scheiden

Ik ga het antwoord niet voorgekauwd geven, wel wil ik je helpen tot het juiste antwoord te komen.

Daarom stel ik jou deze vraag terug, waardoor is de emulsie van vet en water in de yoghurt gestabiliseerd?

Gebruikersavatar
Berichten: 4

Re: [scheikunde] Yoghurt scheiden

We weten het antwoord nog steeds niet Barry

Gebruikersavatar
Berichten: 4

Re: [scheikunde] Yoghurt scheiden

Beste Barry,
Barry ik begin me te iriteren aan het tempo waarmee u reageert. Ik vind het uiterst onprofessioneel dat u zo lang doet om te reageren op onze vraag. Ik hoop dat het antwoord snel op ons computerscherm zal verschijnen anders hebben wij een groot probleem met onze begeleider.

groetjes;
yoghurtboy's69

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 9.781

Re: [scheikunde] Yoghurt scheiden

yoghurtboy's69 schreef: vr 23 sep 2022, 13:18 Beste Barry,
Barry ik begin me te iriteren aan het tempo waarmee u reageert. Ik vind het uiterst onprofessioneel dat u zo lang doet om te reageren op onze vraag. Ik hoop dat het antwoord snel op ons computerscherm zal verschijnen anders hebben wij een groot probleem met onze begeleider.

groetjes;
yoghurtboy's69
Hij heeft je bijna een jaar geleden een tegenvraag gesteld waar je niet op gereageerd hebt en je eist nu ineens onmiddellijk een antwoord? Misschien had je zelf wat eerder moeten reageren.

Iedereen die hier reageert doet dit vrijwillig, je kunt niets eisen.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.234

Re: [scheikunde] Yoghurt scheiden

Zoals Xilvo omschrijft, iedereen reageert hier vrijwillig.
In Oktober 2021 heb ik binnen enkele uren antwoord gegeven met een tegenvraag, die tegenvraag staat nog steeds en is niet door jou als hulpvrager beantwoord.

Beantwoord op een serieuze manier mijn tegenvraag, dan zal je op een serieuze manier verder geholpen worden. Tot die tijd zal ik geen inhoudelijk antwoord schrijven. Het is namelijk dat wij op dit forum personen helpen hun huiswerk te maken met advies en uitleg, en het niet voor hun maken.

Berichten: 1

Re: [scheikunde] Yoghurt scheiden

beste xivo
ik ismeal vind het erg jammer dat mijn bericht verwijdert is. ik wou alleen de discussie verlichten. ik vond het onprofessioneel hoe jullie een paar brugklassers de grond in boren. en die banaan was inderdaad onnodig maar ik hoop dat dit gifje het beter doet. ik hoop dat we deze discussie kunnen afsluiten en dat zowel u als Barry hun excuses aanbieden aan de yoghurtsboy's69
Bijlagen
yogurt-lunch.gif
yogurt-lunch.gif (48.05 KiB) 1506 keer bekeken

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 9.781

Re: [scheikunde] Yoghurt scheiden

ismael schreef: ma 26 sep 2022, 13:06 beste xivo
ik ismeal vind het erg jammer dat mijn bericht verwijdert is.
Daar vraag je om als je zinloze berichten plaatst.

Leg maar eens uit hoe hij de grond is ingeboord.
Hij heeft een vraag gesteld, daarop is meteen gereageerd met een tegenvraag (we helpen graag maar maken geen huiswerk voor scholieren).
Vervolgens heeft hij een jaar lang niets laten horen waarna hij op hoge toon een oplossing voor z'n probleem eiste.

Geen enkel reden voor Barry of mij om excuses aan te bieden.

Berichten: 1

Re: [scheikunde] Yoghurt scheiden

je kunnen het aantonen met indampen misschien een handige tip of misschien destillatie

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.234

Re: [scheikunde] Yoghurt scheiden

ik herhaal mijn eerste bericht in dit topic
ArcherBarry schreef: vr 15 okt 2021, 17:00 Ik ga het antwoord niet voorgekauwd geven, wel wil ik je helpen tot het juiste antwoord te komen.

Daarom stel ik jou deze vraag terug, waardoor is de emulsie van vet en water in de yoghurt gestabiliseerd?

Berichten: 1

Re: [scheikunde] Yoghurt scheiden

Dank ArcherBarry en Xilvo voor het beschermen van deze site. Dit soort onzin heeft geen plek hier. Ik moet nu dezelfde proef uitvoeren en heb niks aan deze post door de onzinnige reactie van YoghurtBoy's69

Reageer