Toelatingsproef arts-tandarts

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Toelatingsproef arts-tandarts

Niet geslaagd..
Spijtig om te horen. Je hebt veel moeite gedaan, en ik had het idee dat je het redelijk onder de knie begon te krijgen...
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Berichten: 226

Re: Toelatingsproef arts-tandarts

Hoogstwaarschijnlijk biochemie&biotechnologie in Gent...ik denk niet dat ik nog ga deelnemen, de kans is er natuurlijk wel, maar op dit moment is ze hééééél klein :eusa_whistle: ..

EDIT:
Spijtig om te horen. Je hebt veel moeite gedaan, en ik had het idee dat je het redelijk onder de knie begon te krijgen...
Tja, dat dacht ik ook..maar ja, in ieder geval heb ik nu toch al een beetje fysica herhaald voor naderend academiejaar ](*,)

Berichten: 8.614

Re: Toelatingsproef arts-tandarts

Succes met je nieuwe richting!
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 226

Re: Toelatingsproef arts-tandarts

Bedankt :eusa_whistle: zal ik nodig hebben (veeeeeeel fysica)

Gebruikersavatar
Berichten: 36

Re: Toelatingsproef arts-tandarts

Beste Forumgenoten,

Helaas ben ik niet geslaagd voor het examen, ik heb het wel beter gemaakt dan de eerste keer en was ook erg dichtbij om te slagen. Hierbij mijn resultaten:

Kennis en inzicht in de wetenschappen KIW 8,26 op 20

Informatie verwerken en verwerven IVV 16,32 op 20

Totaal 24,58 op 40

Ik ga het volgend jaar weer proberen, dan nadat ik een cursus doorlopen heb. Heeft iemand misschien nog aanbevelingen?

Verder wil ik nogmaals iedereen bedanken voor jullie hulp. Je kan me altijd PM"men voor extra oefenopgaven (Je kan nooit vroeg genoeg beginnen natuurlijk).

Fingerpicker
"Happiness is like peeing in your pants, everyone can see it, but only you can feel its warmth."

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Toelatingsproef arts-tandarts

Zeer jammer om te horen. Je hebt hier op het forum je portie vragen gesteld om er te geraken. Zo'n cursus is inderdaad geen slecht plan. Voor de rest enkel één gouden raad (voor zover ze nog goud is ;) ): oefenen, oefenen, oefenen.

Wel een mooi resultaat voor het tweede deel overigens! Das toch al één opsteker ;) .
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Reageer