geschiedenis

Moderator: Rhiannon

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Gebruikersavatar
Berichten: 92

geschiedenis

Ok luister ik heb nog een vraag,
 
we hebben het allemaal over de geschiedenis,moeten we niet de geschiedenis dankbaar zijn dat die is gebeurt ?
 
Ik bedoel ik heb naar die film back to the future gekeken waar kleine veranderingen groots uitpakken in de toekomst.
 
moet ik eigenlijk alle grote gebeurtenissen niet dankbaar zijn ,van Hitler ,naar napoleon,van napoleon naar Julius ceasar
 
 
Omdat die ook mijn bestaansrecht in het verleden hebben bekokstooft.
 
 
Als een van die grote gebeurtenissen niet was gebeurd ,dan was ik er waarschijnlijk niet en jullie ook niet ?

Re: geschiedenis

Het is de vraag of dat erg is wanneer wij er niet zouden zijn.

Gebruikersavatar
Berichten: 246

Re: geschiedenis

Als je vader en moeder doordat de geschiedenis iets anders verlopen is, een dag later een kind hadden verwekt. Was dat kind dan nog steeds jij geweest? Of iemand anders?
Help wetenschappers aan rekenkracht: Verbindt jouw PC binnen 10 minuten met de meest krachtige supercomputer op aarde!

Sluit je aan bij het Wetenschapsforum team (nr: 48658) en steun onderzoek naar alzheimer, kanker en andere ziektes. Meer info: folding.standford.edu

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: geschiedenis

Opmerking moderator

Deze topic is nogal te filosofisch van inslag voor wetenschapsforum, en wordt daarom gesloten
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gesloten