Participanten gezocht! #afstudeeropdracht

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Berichten: 2

Participanten gezocht! #afstudeeropdracht

Beste,
 
Ik heb a.s. vrijdag 14 december een deadline. Ik ben nog op zoek naar ongeveer 25 mensen die mee willen doen aan mijn afstudeeropdracht.
Ik doe onderzoek naar de sociale vaardigheden. Voor mijn opdracht wordt u gevraagd 2 vragenlijsten in te vullen en een spel te spelen.
Het geheel duurt ongeveer 1 uur.
 
Help mij uit nood!
 
Hierbij de opdracht:
 
De opdracht/test bestaat uit drie onderdelen (vragenlijst, spel, vragenlijst). Volg de stappen hieronder om het geheel goed af te kunnen ronden.
Bij het beantwoorden van de vragen, zijn geen goede of foute antwoorden mogelijk. Wij vragen alleen om uw mening.
Lees de vragen aandachtig door voordat u ze beantwoord.
Het is van belang dat u alle beide vragenlijsten invult. Ook de laatste. Dit is namelijk essentieel voor mijn afstudeeropdracht.
 
Stappen van de opdracht:
 
Stap 1: Klik op de volgende link: ***modknip***
Stap 2: Vul de gehele vragenlijst, weergegeven op de link hierboven, in.
 
Heeft u de vragenlijst helemaal ingevuld? Zo ja, ga verder met stap 3.
Stap 3: Klik op de volgende link om het spel te openen ***modknip***
Stap 4: Speel het spel tot het einde.
 
Heeft u het spel tot het einde gespeeld? Zo ja, ga verder met stap 5.
 
Stap 5: Klik op de volgende link om de laatste vragenlijst in te vullen:

***modknip***
 
Stap 6: Vul de vragenlijst geheel in. Wellicht is het je opgevallen dat deze vragen herhaald zijn. Ik zou je toch willen vragen deze vragenlijst te beantwoorden. Dit is namelijk essentieel voor mijn opdracht.
 
 
Heeft u de vragenlijst geheel ingevuld? Zo ja, dan bent u nu klaar met de drie onderdelen van mijn afstudeeropdracht.
 

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.351

Re: Participanten gezocht! #afstudeeropdracht

Opmerking moderator

Als je een enquête op Wetenschapsforum wil plaatsen, vragen we je hiervoor een verzoek in te dienen. Hoe een en ander in zijn werk gaat lees je via deze link. Dit topic wordt daarom gesloten.
Contra principia negantem disputari non potest.

Gesloten