Beste forummers,
Als jonge enthousiaste natuurkunde docent probeer ik mijn vak altijd leuk en leerzaam te maken. Vaak kom ik op school met allerlei kleine gadgets en apparaatjes, zelf gemaakt of gekocht, om leerlingen te verbazen en te laten leren. Overal om mij heen en in alles zie ik mogelijkheden. Ik wil mijn leerlingen voorbereiden op de toekomst die er zal zijn en de mogelijkheden van die toekomst. Naar mijn idee horen daar drones en 3d-printers bij. Ik wil nieuwe les activiteiten ontwikkelen waar deze nieuwe technieken in gebruikt worden. Helaas zijn de budgetten op middelbare scholen erg krap en is hier nu geen ruimte voor. Dus probeer ik het nu op een andere manier, want de toekomst van de leerling wacht niet.
Daarom probeer ik nu via Indiegogo ( http://igg.me/at/schooldrone) geld te verzamelen.
Zou u mij kunnen en willen helpen, hetzij via een donatie, hetzij via publiciteit (delen op social media, blogs etc).
Alvast bedankt,
Rik
Laatste berichten
- 17:37 Bruine vlekken op treinaanwijzerbord 7
- 17:30 Herleiden afmetingen vanaf een foto 21
- 16:34 [wiskunde] Prijs Product per KG; Alternatief Inzicht 3
- 14:55 wig
- 13:57 do-re-mi-fa-so vliegtuigen 9
- 13:16 geen minkowski-ruimte toch? Doe ik dit nou fout? 17
- 13:12 [natuurkunde] kroon van koning op Syracuse 10
- 12:01 Gravity and gravitation 1
- 10:15 2013 – Augustus Vraag 3 3
- 23:07 Rood laserlicht 2
- 24 apr Vraag 2009 Juli Vraag 5 5
- 24 apr positie 2
- 24 apr Schroefdraad berekening 8
- 24 apr [scheikunde] Kan chloorgas de geleiding van elektriciteit belemmeren? 9
- 23 apr Weerfrustratie 9
- 23 apr Kunnen quantum Zonnecellen 190% quantum efficiënt zijn 3
- 23 apr De Euro Nederlandse 100 qubit computer komt eraan
- 23 apr projectiel 8
- 23 apr Verschil tussen deze 2 vragen 5
- 23 apr [scheikunde] berekeningen labo vitamine c bepaling 1
Nieuwsberichten
- 04 mar Een nieuw soort magnetisme: altermagnetisme
- 31 okt AI kan via stem diabetes vaststellen 11
- 21 okt Einstein krijgt wéér gelijk 45
- 07 feb witter dan wit 20
- 19 jun irrigatie en de aardas