Biotechnologie in breda

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 3

Biotechnologie in breda

Komende september rond ik mijn master in biotechnologie af en ben van plan om daarna in (de buurt van) Breda te gaan werken. Het probleem is alleen dat er niet denderend veel biotech bedrijven in de omgeving van Breda zitten.

Ik heb gezocht op verschillende vacature sites, maar het aanbod daar was nihil. Daarom ben ik op zoek gegaan naar alle bedrijven, universiteiten en onderzoeksinstituten in en rond Breda. Ook heb ik verschillende zoektermen gebruikt als: biotechnologie, microbiologie, laboratorium, etc.

De dichtst bij Breda liggende bedrijven en voor mij interessante bedrijven zijn in Rotterdam en Den Bosch. Ook heb ik bedrijven gevonden in Breda, maar die hebben dan de R&D afdeling in het buitenland zitten.

Mijn vraag is nu:

Weet iemand een bedrijf, universiteit of onderzoeksinstituut in of in de buurt van Breda op het gebied van biotechnologie?

Bij voorbaat dank,

Gebruikersavatar
Berichten: 721

Re: Biotechnologie in breda

Via deze link vind je alle bedrijven etc. die iets met biotechnologie te maken hebben in de buurt van Breda. Ik heb niet nagekeken of erbij zitten met een R&D afdeling gevestigd in Breda, maar hopelijk vind jij er een tussen.
Help WSF eiwitten vouwen in de VRIJE TIJD van je computer...
Surf & download: folding.stanford.edu. Team nummer: 48658.

Berichten: 1

Re: Biotechnologie in breda

Hoi Fikeend, hopelijk ben je nog actief op het forum. Ik heb je een pm gestuurd. Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen!

Reageer