Heilzame werking Ice Drip Coffee cq Dutch Coffee;

Moderator: ArcherBarry

Gebruikersavatar
Berichten: 247

Re: Heilzame werking Ice Drip Coffee cq Dutch Coffee;

U hebt de wetenschappelijke rapporten waarnaar u vraagt, u hebt ze niet of u hebt ze een beetje.

Aanvankelijk vraagt u ernaar, om even later een andere deelnemer, Wouter Masselink, erop te wijzen dat zijn veronderstellingen onjuist zijn, vermits:

Code: Selecteer alles

... er wetenschappelijke rapporten zijn die mijn [uw] stelling daarin bevestigen. ....
Wat zal het dus zijn? Hebt u die rapporten of hebt u ze niet? Misschien heeft u erover gehoord? Erover gelezen in een of andere publicatie?

Ook secundaire bronnen zoals tijdschriftenartikelen kunnen vaak nuttig zijn, omdat ze mogelijk de weg kunnen wijzen naar de primaire bron.

Dan moet u natuurlijk wel met iets concreters voor de dag komen dan:

Code: Selecteer alles

...ik weet daarin dat er ...

Berichten: 11

Re: Heilzame werking Ice Drip Coffee cq Dutch Coffee;

Beste Yvan en Wouter,

Mijns inziens zijn jullie reacties off-topic. Het gaat NIET over de heilzame werking van 'gewone koffie'

Het gaat over de heilzame werking van Dutch Coffee, dat een TOTAAL andere werking heeft op koffie.
 
Verder wil ik meegeven dat jullie toon ik als minder prettig ervaar.
 
Hartelijke groet, Bram

Gebruikersavatar
Berichten: 247

Re: Heilzame werking Ice Drip Coffee cq Dutch Coffee;

Misschien is dit dan wat prettiger en wat meer on topic.
En wellicht is hier ook wel iets bruikbaars in te vinden.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.238

Re: Heilzame werking Ice Drip Coffee cq Dutch Coffee;

Opmerking moderator

Er is door verschillende personen gekeken en er zijn geen wetenschappelijke publicaties gevonden betreffende koud geëxtraheerde koffie in relatie tot gezondheid claims.
 
Gezien het risico op in herhaling vallen van benamingen door het moderator team als groot wordt beschouwd, is er besloten dit topic gesloten te houden.
 
Namens het Moderator team,
ArcherBarry
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.
 
Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates

Gesloten