Navelpijn

Moderator: ArcherBarry

Gesloten
Berichten: 9

Navelpijn

Hoi allemaal.
Ik heb in bepaalde situaties een scherpe en stekende pijn in mij navel.
Ik ben hier al een paar keer mee naar de huisarts geweest en ze kon geen navelbreuk vast stellen.
In mijn normale dagelijkse functioneren heb ik er geen last van zoals bij huishoudelijke klussen, wandelen en fietsen. Wel durf ik geen zwaar lichamelijk werk te verrichten. Onder bepaalde omstandigheden krijg ik wel last van pijn in mijn navel. Als ik bij warm weer hard fiets en zweet wordt mijn navel gevoelig. Als ik in de sportschool mijn borstspieren wil trainen voel ik steken in mijn navel. Ik ben ook wezen kamperen en op zo'n dun slaapmatje wezen slapen in een tentje. ik wilde opstaan en voelde een heftige scherpe pijn in mijn navel die weer verdween toen ik normaal rechtop stond. Er is geen uitstulping te zien met het blote oog. Maar kan dit toch een navelbreuk of ander soort inklemming zijn en moet ik toch terug naar de dokter hiervoor?

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 9.903

Re: Navelpijn

Opmerking moderator

uit onze huisregels:

Niet toegestaan zijn...
..//..
Verzoeken om hulp bij persoonlijke medische of psychologische problemen - de huisarts of een andere passende instantie helpen je beter (zie bijsluiters voor het geneeskundeforum en het psychologieforum).
..//..

dus deze topic wordt gesloten

Gesloten