Gebruikersniveaus en -rechten

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Gebruikersniveaus en -rechten

Op Wetenschapsforum worden verschillende gebruikersniveaus gehanteerd. Afhankelijk van of je geregistreerd bent en hoe ervaren je bent (aantal posts) krijg je bepaalde rechten. Naarmate je actiever bent op Wetenschapsforum krijg je ook vanzelf meer mogelijkheden tot je beschikking. Daarnaast is er de mogelijkheid om Lorentziaan te worden. Deze status krijg je als je een donatie doet aan Wetenschapsforum, bijvoorbeeld omdat je veel hebt gehad aan ons forum of omdat je deze site om een andere reden graag wilt steunen. In ruil voor je steun krijg je alle rechten die een ervaren gebruiker heeft opgebouwd, plus nog wat extra's. Zie ook het overzicht hieronder. Interesse? Lees meer over Lorentziaan worden! Een overzicht van de verschillende gebruikersgroepen:
 
titelgastGebruikerErvaren gebruikerLorentziaan
voorwaarde registratie>50 pDonatie
posts lezenvvvv
zoekenvvvv
antwoorden vvv
onderwerp starten vvv
Persoonlijke Berichten vvv
post-attachments up- en downloaden vvv
gebruikerslijst en -details bekijken vvv
evenementen indienen vvv
nieuws indienen vvv
stemmen in poll vvv
poll starten vv
beoordelen van topics vv
pb's met attachment vv
Tekst "bewerkt door" verwijderen v
korting op bijeenkomsten v
medaille-icoon [img]http://www.wetenschapsforum.nl/public/style_images/nobel-medal.gif[/img] v
tijd om post te wijzigen (min)0303030
flood limit (sec)6015
pb's naar x ontvangers tegelijk0155
pb opslagruimte (aantal)050100500
diskruimte tbv uploads (MB)020**
 
* = zeer groot, slechts beperkt door systeemkaders
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Gebruikersniveaus en -rechten

Wauwie :)

Waar zit dan eigenlijk de beoordelingsoptie? Ik zie em niet :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 267

Re: Gebruikersniveaus en -rechten

Moedigt dit niet onnodige berichten aan?
There we were, two men against an army. Boy, did we beat the hell out of those two guys.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Gebruikersniveaus en -rechten

Moedigt dit niet onnodige berichten aan?
Voor het plaatsen van een poll wel... Als je per sé een poll nodig hebt, moet je jezelf eerst naar de 50 berichten spammen. Misschien die optie voor elke geregistreerde gebruiker mogelijk maken?
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Gebruikersniveaus en -rechten

PdeJongh schreef:Wauwie =D>

Waar zit dan eigenlijk de beoordelingsoptie? Ik zie em niet :)
We moeten nog even kijken in welke fora we denken dat dat nuttig is. Vooralsnog kan het alleen in Huiswerk. Overigens bestaat er een kans dat we het helemaal uit zetten.


Moedigt dit niet onnodige berichten aan?
Tsja, in ieder systeem zitten wel mazen. Maar aangezien we rommel toch altijd weg mikken denk ik dat het wel redelijk werkt...


Voor het plaatsen van een poll wel... Als je per sé een poll nodig hebt, moet je jezelf eerst naar de 50 berichten spammen. Misschien die optie voor elke geregistreerde gebruiker mogelijk maken?
Nee. We krijgen nu al van die polls "vind je kaas lekker?". Als mensen hier even rondlopen begrijpen ze dat dergelijke polls hier niet op zijn plaats zijn. Als je me wil overtuigen: Wellicht kan je een aantal nuttige polls aanwijzen door mensen met weinig posts :)
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Gebruikersniveaus en -rechten

We moeten nog even kijken in welke fora we denken dat dat nuttig is. Vooralsnog kan het alleen in Huiswerk. Overigens bestaat er een kans dat we het helemaal uit zetten.
Daar kan ik em evenmin vinden :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Gebruikersniveaus en -rechten

Daar kan ik em evenmin vinden :)
En nu? had iets te maken met je lidmaatschap van nieuwsgroep. maakt het rechtengedoe nogal ingewikkeld
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Gebruikersniveaus en -rechten

En nu? had iets te maken met je lidmaatschap van nieuwsgroep. maakt het rechtengedoe nogal ingewikkeld
Ja :) Ik ben inderdaad wel iemand die moeilijk wil doen :razz:
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Gebruikersniveaus en -rechten

Moedigt dit niet onnodige berichten aan?
Er is zojuist nog een status toegevoegd, waardoor je met minder moeite toch alle voordelen kan bemachtigen :)
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Gebruikersniveaus en -rechten

Er is zojuist nog een status toegevoegd, waardoor je met minder moeite toch alle voordelen kan bemachtigen :)
Whaha. Ik moet zeggen: Slim gedaan :) :!:
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 35

Re: Gebruikersniveaus en -rechten

Whaha. Ik moet zeggen: Slim gedaan :eusa_whistle: :!:


Zeker dat levert dan ook weer wat geld op om deze site draaiende te houden!
Wetenschap is een opeenvolging van mislukkingen waarbij je iets nieuws ontdekt.

Berichten: 382

Re: Gebruikersniveaus en -rechten

Ik zie dat er bijeenkomsten zijn! :eusa_whistle: Wie kan mij wat meer vertellen?
Ik ben een kind van 13, dus als er dingen niet kloppen wilt u ze corrigeren. Bij voorbaat dank. Ik kom hier enkel om mijn kennis te verrijken en te delen met anderen.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Gebruikersniveaus en -rechten

Ik zie dat er bijeenkomsten zijn! :eusa_whistle: Wie kan mij wat meer vertellen?
Bijeenkomsten zijn er (ongeveer) 1x per jaar. Als er een nieuwe bijeenkomst nadert kondigen we dat zeker aan, zowel op de site als in de nieuwsbrief.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 382

Re: Gebruikersniveaus en -rechten

Leuk, wie weet kom ik dan wel!
Ik ben een kind van 13, dus als er dingen niet kloppen wilt u ze corrigeren. Bij voorbaat dank. Ik kom hier enkel om mijn kennis te verrijken en te delen met anderen.

Berichten: 320

Re: Gebruikersniveaus en -rechten

Zou het mogelijk zijn om die google adds of andere weg te houden voor donatoren? ;) zouden paginas dan veel sneller laden? Ik begrijp dat ze noodzakelijk zijn voor het online houden van het forum maar ik vind ze toch op een of andere manier vervelend in het zicht ;)

Reageer