[folding] android

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

[folding] android

Er is dus blijkbaar een mogelijkheid om F@H op android te draaien. Nu ik de app geinstalleerd heb zie ik echter geen mogelijkheid om mijn account te linken. Heeft iemand hier ervaring mee?
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: [folding] android

https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=100&t=28387
Als ik het zo lees zit de mogelijkheid er simpelweg nog niet in.
 
Overigens lijkt het me een slecht plan om flink te vouwen op je telefoon. Een desktop of "pro" laptop (met actieve koeling) kan er goed tegen om vol belast te worden voor langere tijd, maar een telefoon of tablet is daar gewoon niet voor ontworpen. Die ontberen een goede koeling en pakken hun stroom altijd via de accu. Dit gaat zelfs op als je de telefoon aan de lading hebt hangen. Accu's hebben vaak een beperkt aantal keren dat ze opgeladen kunnen worden nadat de individuele cellen het gaan begeven en je accucapaciteit minder wordt. Indien jij je telefoon dus iedere nacht ± 8 uur lang vol belast, wordt je accu net zo hard belast.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 246

Re: [folding] android

Ik had het ook al geprobeerd. Het is helaas niet mogelijk
Help wetenschappers aan rekenkracht: Verbindt jouw PC binnen 10 minuten met de meest krachtige supercomputer op aarde!

Sluit je aan bij het Wetenschapsforum team (nr: 48658) en steun onderzoek naar alzheimer, kanker en andere ziektes. Meer info: folding.standford.edu

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: [folding] android

Okay goed om te weten. Helaas...
"Meep meep meep." Beaker

Reageer