[Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

Ik zie nog een stuk of drie nieuwelingen, hoera.
nu even geen tijd voor details, afstandsnderwijs aan 180 VO-leerlingen van 7 verschillende niveaus....
tired large.gif
tired large.gif (113.1 KiB) 2351 keer bekeken

Berichten: 16

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

Succes Jan! :)

Astone schreef: vr 03 apr 2020, 10:34
Lateralus schreef: vr 03 apr 2020, 09:56 Hij werkt aan project 14610, is dat het Covid-19 project?
Ja, dat is een van de COVID-19 projecten: https://apps.foldingathome.org/project?p=14610
Thnx!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

hoera:   8-)
DonorE85
Score 800
Date of first work unit 2020-04-02

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

hoera hoera :mrgreen:
DonorJohanDeBeer
Score 900
Date of first work unit 2020-04-02

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

nogal een, gaat goed zo :)
DonorMattie81
Score 730
Date of first work unit 2020-04-02

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

Donor Brain.Builders
Score ~5000
Date of first work unit 2020-04-02
en Brain.Builders schiet nogal onbeschaamd :o door met inderdaad een heel zware machine. Intussen al 700 000 punten.

Geen schande voor de "kleine" vouwertjes zoals ikzelf trouwens, zonder die kleintjes met hun cpu-tjes zouden deze projecten niet eens kunnen draaien, Die grote GPU-s kunnen alleen het eenvoudigere werk doen (veel daarvan weliswaar....)

Gebruikersavatar
Berichten: 1.447

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

Inhaalslagje. Weer een beetje hersteld deze zaterdag?

Zelf had ik hem 2 weken geleden ook weer aangezet. Kwam er gisteren achter dat ik tot nu toe voor team anonymous heb gevouwen. Wel even wennen dat het tegenwoordig wachten is op een WU. Dat is nieuw voor mij.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

shimmy schreef: za 04 apr 2020, 19:50 Inhaalslagje. Weer een beetje hersteld deze zaterdag?
deze dag "gewoon"gewerkt (en nog bezig, maar nu even pauze). Relatief ongestoord alles klaarmaken voor de komende week, overzichtjes maken van leerlingen die zich niet hebben laten zien en naar de mentoren sturen, uitlegfilmpje maken van hoe je een molecuulformule noteert op basis van een getoond molecuulmodel (met van die bolletjes), dat soort dingen.
shimmy schreef: za 04 apr 2020, 19:50 Wel even wennen dat het tegenwoordig wachten is op een WU. Dat is nieuw voor mij.
Dat lijkt bij mij de laatste paar dagen grotendeels genezen, de computer draait bijna niet meer idle.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.447

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

Dat lijkt bij mij de laatste paar dagen grotendeels genezen, de computer draait bijna niet meer idle.
Ok, misschien valt het mee. Ik zag gisteren in mijn log dat ik 10 uur op een WU heb gewacht. Eerder heb ik er nog niet op gelet.

Reden dat ik weer mee vouw is de andere kant van jouw ervaring voor de klas. Normaal staat mijn huiscomputer niet veel meer aan, maar nu heb ik 2 kinderen die mijn studeerkamer als hun nieuwe klaslokaal beschouwen en een groot deel van hun huiswerk op de desktop doen.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

En hoppa, vers van de pers....
Donor corona
Score 1303
Date of first work unit 2020-04-04

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

en gelijk nog een:
Donor Rene19700107
Score 250
Date of first work unit 2020-04-04
heel erg welkom :!:

Berichten: 10

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

:oops: ja, sorry nog ;) Ik gebruik mijn computer normaal om neurale netwerken te trainen, maar we hebben niet zo veel te trainen op het moment. Alles voor het team en de Wetenschap :D
Jan van de Velde schreef: za 04 apr 2020, 18:44
Donor Brain.Builders
Score ~5000
Date of first work unit 2020-04-02
en Brain.Builders schiet nogal onbeschaamd :o door met inderdaad een heel zware machine. Intussen al 700 000 punten.

Geen schande voor de "kleine" vouwertjes zoals ikzelf trouwens, zonder die kleintjes met hun cpu-tjes zouden deze projecten niet eens kunnen draaien, Die grote GPU-s kunnen alleen het eenvoudigere werk doen (veel daarvan weliswaar....)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

Astone schreef: zo 05 apr 2020, 07:37 :oops: ja, sorry nog ;)
Het zij je vergeven ;)

Berichten: 16

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

MamaBeer doet ook mee!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

inderdaad:
Donor MamaBeer
Score 730
Date of first work unit 2020-04-05
Gezellig, en neem wat honing mee :)

Reageer