[Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

Daar is tie dan,
Donator Ruben01

Score 186

Date of first work unit 2007-05-06 05:14:39
:-D de 155e
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

Na een lange tijd niet gevouwen te hebben (extreem langzame pc die bovendien idle al 70 graden was) kom ik weer terug. Ik heb mijzelf vorige week een nieuwe pc aangeschaft met een Intel Core 2 Duo E6600 Processor op 2.40 GHz. Die kan nog wel wat nuttige dingen doen in de tijd dat hij uit z'n neus staat te boren (en geloof me: het kost heel wat moeite om zo'n ding vol te belasten :D ).

Overigens heb ik bij m'n machine wel voor een MSI-kaart gekozen (ondersteunt DirectX 10). Ik heb nog overwogen om een ATI te doen, maar bij nader inzien wilde ik folding toch niet in die keuze mee laten spelen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

Ik heb mijzelf vorige week een nieuwe pc aangeschaft met een Intel Core 2 Duo E6600 Processor op 2.40 GHz.
Als je computerkundig genoeg bent om Folding op beide cores te zetten sta je in no time in de top 40... :grin: ..
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 175

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

Miels schreef:Na een lange tijd niet gevouwen te hebben (extreem langzame pc die bovendien idle al 70 graden was) kom ik weer terug. Ik heb mijzelf vorige week een nieuwe pc aangeschaft met een Intel Core 2 Duo E6600 Processor op 2.40 GHz. Die kan nog wel wat nuttige dingen doen in de tijd dat hij uit z'n neus staat te boren (en geloof me: het kost heel wat moeite om zo'n ding vol te belasten :D ).

Overigens heb ik bij m'n machine wel voor een MSI-kaart gekozen (ondersteunt DirectX 10). Ik heb nog overwogen om een ATI te doen, maar bij nader inzien wilde ik folding toch niet in die keuze mee laten spelen.
MSI is het merk kaart, niet het type. Zo heb ik een ATi 1950 van het merk MSI.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

MSI is het merk kaart, niet het type. Zo heb ik een ATi 1950 van het merk MSI.
Je hebt helemaal gelijk, ik heb me verkeerd uitgedrukt. Ik bedoelde dat ik een MSI NX8600GTS kaart heb, met een Nvidia chipset
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

Als je computerkundig genoeg bent om Folding op beide cores te zetten sta je in no time in de top 40... :grin: ..


Kan je dat eens uitleggen Jan ?

Ik heb ook een dual core in mijn laptop zitten, een T2600 als ik mij niet vergis. Momenteel heb ik gewoon FAH geinstalleerd en draait hij waarschijnlijk maar op 1 kern.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

Ik heb ook een dual core in mijn laptop zitten, een T2600 als ik mij niet vergis. Momenteel heb ik gewoon FAH geinstalleerd en draait hij waarschijnlijk maar op 1 kern.
Zie de faq en mijn andere post met een vraag over meerdere cores
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

En kijk eens wat ik tegenkwam in de statistieken:
Donator ThomasVermaut

Score 206 (certificate)

Date of first work unit 2007-05-18 14:09:56
Wéér een nieuwe WSF-vouwer. :grin: jippie, de 156e
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

Bij de team statistics staan we al met 158 leden, hoe komt het dat jij nog maar aan 156 zit Jan ?

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

Punt één is er sinds mijn laatste bericht nóg iemand :grin: aangeschoven:
Donator _

Score 186

Date of first work unit 2007-05-19 10:10:05
en die is dus de 157e

en dat dat er eentje minder is dan op de lijst is omdat er iemand 2 x in staat, éénmaal met en éénmaal zonder spatie in zijn naam. Ik weet zo gauw niet meer wie.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

Donator _

Score 186

Date of first work unit 2007-05-19 10:10:05


Deze had ik ook zien staan en d8 wel dat de telling hier al eentje zou zijn foutgelopen :( .

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

en dat dat er eentje minder is dan op de lijst is omdat er iemand 2 x in staat, éénmaal met en éénmaal zonder spatie in zijn naam. Ik weet zo gauw niet meer wie.
physical attraction, op 136 en op 31.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

happy tidings!!! :D
Donator invictus_

Score 206

Date of first work unit 2007-05-29 09:10:36
ps, @ invictus, mocht je nog een tweede machine onder deze naam laten vouwen, let dan even op die spatie/underscore achter je naam.

En invictus is dus nr 158......
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 175

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

Hopen dat ze ook allemaal lekker blijven vouwen, de positie van ons team daalt namelijk de laatste tijd nogal :-(

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: [Folding] Het nieuwe-vouwers-topic

Hopen dat ze ook allemaal lekker blijven vouwen, de positie van ons team daalt namelijk de laatste tijd nogal :-(
We dalen niet eens zó snel. 4 maart op plaats 555 (onze top tot heden), nu houden we al een tijdje stand zo rond plaats 570, al blijft de trend dalende.

Dus, dat ligt niet aan ons. Over heel de linie gezien staan we zéér hoog wat betreft aantal én percentage

actieve vouwers. Als er aparte PC-en PS3 statistieken zouden zijn zouden we inmiddels al in de top 500 staan.

En kijk nou eens binnen ons eigen clubje: één vouwer met een ATI-kaart, en die stoomt álle CPU-vouwers in razend tempo voorbij, staat permanent bovenaan in de dagproduktie-statistieken (ook boven de supervouwers als Fisher en Descabouter met hele batterijen actieve CPU's). Maar goed, laten we maar niet gaan jammeren over die oneerlijke concurrentie van gmK :D

(Die ene ATI kaart haalt dagprodukties die ik met twee PC's in een week nog niet bereik).

Zoals met zoveel dingen in deze wereld moet je relativeren.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer