Wanhopig. Zoekt antwoord. Geesten?

Moderators: jkien, Xilvo

Gesloten
Berichten: 1

Wanhopig. Zoekt antwoord. Geesten?

Ik weet wat je denkt: geesten op een wetenschapsforum? 
Maar ik geloof niet in geesten. Ik ben enkel wanhopig naar een wetenschappelijk antwoord!
 
Mijn vriend woont een stuk bij mij vandaan. Zojuist waren wij aan het cammen, en ineens hoor ik een soort getik van zijn kant uit komen. Ik had mijn koptelefoon op, dus ik kon de vibraties ervan voelen door mijn oor. Pas een seconde of twee nadat het begon, zei hij er iets van. 
We werden er allebei angstig van, omdat dat huis wel vaker dat soort dingen heeft, zoals een piano die afspeelt zonder dat iemand het afspeelt, en zonder dat er een piano in het huis is (ook hierbij waren we op de cam, en heb ik het ook kunnen horen), en mijn vriend sprong uit bed, en maakte zich klaar om met de hond te gaan lopen, toen de deur achter hem open ging met een luide kraak, die ik ook goed kon horen. 
Ook hoorde hij een soort grom/kreunend geluid vanuit z'n broertjes kamer komen, maar zijn broertje zei dat hij het niet was. 
 
Nu is hij terug, we zijn weer op de cam, hij heeft wierrook aangestoken in een wanhopige poging om het te verhelpen. 
Wij dachten aan koolmonooxide vergiftiging, maar dat is het ook niet, want ik kon het ook horen, en ik ben nergens in de buurt! En ze hebben in elke kamer koolmonooxide detectoren, en geen een is ooit afgegaan. 
 
HELP.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.538

Re: Wanhopig. Zoekt antwoord. Geesten?

Opmerking moderator

Topic gesloten

Gesloten