95 percent onbekend ?

Moderator: physicalattraction

Berichten: 222

Re: 95 percent onbekend ?

markos schreef: wo 18 aug 2021, 16:30 Materie heeft 12 inner dimenties de hele ruimte 14, materie is zeg maar gebroken ruimte met 12 inner dimenties.
Wat ik je ook nog wil meegeven is dat de ruimte magnetische ladingen heeft, 6X positief en 8Y negatief, zo kan de ruimte uitrekken en samentrekken, en de plussen en de minnen balanceren elkaar uit dus lijkt de ruimte neutraal.
U heeft er over nagedacht. Ik moet het nog even goed tot mij door laten dringen hoor! Wat zijn X en Y?
Alle materie bevat magisch stof

Berichten: 222

Re: 95 percent onbekend ?

Hypercharge schreef: wo 18 aug 2021, 16:35
markos schreef: wo 18 aug 2021, 16:30 Materie heeft 12 inner dimenties de hele ruimte 14, materie is zeg maar gebroken ruimte met 12 inner dimenties.
Wat ik je ook nog wil meegeven is dat de ruimte magnetische ladingen heeft, 6X positief en 8Y negatief, zo kan de ruimte uitrekken en samentrekken, en de plussen en de minnen balanceren elkaar uit dus lijkt de ruimte neutraal.
U heeft er over nagedacht. Ik moet het nog even goed tot mij door laten dringen hoor! Wat zijn X en Y?
Uw model is wonderbaarlijk! Hoe komt u daarop?
Alle materie bevat magisch stof

Berichten: 222

Re: 95 percent onbekend ?

markos schreef: wo 18 aug 2021, 16:30 Materie heeft 12 inner dimenties de hele ruimte 14, materie is zeg maar gebroken ruimte met 12 inner dimenties.
Wat ik je ook nog wil meegeven is dat de ruimte magnetische ladingen heeft, 6X positief en 8Y negatief, zo kan de ruimte uitrekken en samentrekken, en de plussen en de minnen balanceren elkaar uit dus lijkt de ruimte neutraal.
Bedoelt u met Higgins deeltjes Higgs deeltjes of zijn dat nieuwe deeltjes? Of misschien Higgsinos?
Alle materie bevat magisch stof

Gebruikersavatar
Berichten: 283

Re: 95 percent onbekend ?

Het Higgs-deeltje is het deeltje wat materie massa geeft, ikzelf denk dat de hele ruimte met higgs-deeltjes gevuld is, maar ik noem het gewoon de ruimte.

Berichten: 222

Re: 95 percent onbekend ?

markos schreef: wo 18 aug 2021, 19:04 Het Higgs-deeltje is het deeltje wat materie massa geeft, ikzelf denk dat de hele ruimte met higgs-deeltjes gevuld is, maar ik noem het gewoon de ruimte.
Dus u bedoelt Higgs deeltjes in uw gelinkte artikel? In het centrum. Of Higgins, zoals daar geschreven?
Alle materie bevat magisch stof

Berichten: 222

Re: 95 percent onbekend ?

markos schreef: wo 18 aug 2021, 19:04 Het Higgs-deeltje is het deeltje wat materie massa geeft, ikzelf denk dat de hele ruimte met higgs-deeltjes gevuld is, maar ik noem het gewoon de ruimte.
Denkt u dat de hele ruimte gevuld is met Higgs deeltjes of met een vacuum Higgs veld?
Alle materie bevat magisch stof

Gebruikersavatar
Berichten: 283

Re: 95 percent onbekend ?

Hypercharge schreef: wo 18 aug 2021, 19:06
markos schreef: wo 18 aug 2021, 19:04 Het Higgs-deeltje is het deeltje wat materie massa geeft, ikzelf denk dat de hele ruimte met higgs-deeltjes gevuld is, maar ik noem het gewoon de ruimte.
Dus u bedoelt Higgs deeltjes in uw gelinkte artikel? In het centrum. Of Higgins, zoals daar geschreven?
De ruimte is gevuld met higgs-deeltjes en ik denk dat het zo zit dat bij materie er een x dimensie en een y dimensie uit ontrokken zijn die als deeltjes om de nu nog 12 dimensionale kern draaien dus samen 14 .

Maar het is maar een theorie, ik denk over zulke dingen en ik heb het maar op het internet gezet, dan ben ik het maar kwijt.

Gebruikersavatar
Berichten: 283

Re: 95 percent onbekend ?

Hypercharge schreef: wo 18 aug 2021, 19:13
markos schreef: wo 18 aug 2021, 19:04 Het Higgs-deeltje is het deeltje wat materie massa geeft, ikzelf denk dat de hele ruimte met higgs-deeltjes gevuld is, maar ik noem het gewoon de ruimte.
Denkt u dat de hele ruimte gevuld is met Higgs deeltjes of met een vacuum Higgs veld?
Ik denk dat de hele ruimte gevuld is met Higgs-deeltjes, hoe zou dan een andere sterrenstelsel anders ook bij elkaar blijven, net zoals deze dit sterrenstelsel waar we nu in zitten, het is overal.
Het lijkt alsof de ruimte leeg is maar ik denk dat het gevuld is met ruimtedeeltjes, al kan je het niet zien.

Berichten: 222

Re: 95 percent onbekend ?

markos schreef: wo 18 aug 2021, 20:48
Hypercharge schreef: wo 18 aug 2021, 19:13
markos schreef: wo 18 aug 2021, 19:04 Het Higgs-deeltje is het deeltje wat materie massa geeft, ikzelf denk dat de hele ruimte met higgs-deeltjes gevuld is, maar ik noem het gewoon de ruimte.
Denkt u dat de hele ruimte gevuld is met Higgs deeltjes of met een vacuum Higgs veld?
Ik denk dat de hele ruimte gevuld is met Higgs-deeltjes, hoe zou dan een andere sterrenstelsel anders ook bij elkaar blijven, net zoals deze dit sterrenstelsel waar we nu in zitten, het is overal.
Het lijkt alsof de ruimte leeg is maar ik denk dat het gevuld is met ruimtedeeltjes, al kan je het niet zien.
Het duizelt mij enigszins. Zijn de higgs deeltjes de ontbrekende 95%? Zijn het de Higgs deeltjes uit het standaatd model (in het artikel schrijft u hen als Hiigsin-deeltjes, ietwat verwarrend). Is de ruimte 12 dimensionaal (of 14)? Het proton plaatje is mij onduidelijk. Is dat een omhoog bewegend proton? Wat betekent die vorm en die lijnen eromheen? Wat zijn ruimtedeeltjes? Is ruimte gekromd? Heeft de tijd een begin?
Alle materie bevat magisch stof

Gebruikersavatar
Berichten: 283

Re: 95 percent onbekend ?

Ik denk dat de ruimte 14 dimensionaal is en dat de kern van een proton nog maar 12 dimensies heeft en dat de twee x en y dimensies als deeltjes er omheen draaien en het Graviton deeltje verplaatst dus de ruimte naar buiten en als je het geheel gaat verplaatsen, verplaatst ook de verplaatste ruimte in die richting, in dat proton plaatje gaat de proton inderdaad naar boven.
Ik denk ook dat het heelal rond is dus is ook de ruimte gekromd is, en ik denk dat de tijd is begonnen toen de eerste materie er kwam maar dat de eeuwige ruimte er al lang daarvoor was.

Berichten: 222

Re: 95 percent onbekend ?

markos schreef: wo 18 aug 2021, 21:19 Ik denk dat de ruimte 14 dimensionaal is en dat de kern van een proton nog maar 12 dimensies heeft en dat de twee x en y dimensies als deeltjes er omheen draaien en het Graviton deeltje verplaatst dus de ruimte naar buiten en als je het geheel gaat verplaatsen, verplaatst ook de verplaatste ruimte in die richting, in dat proton plaatje gaat de proton inderdaad naar boven.
Ik denk ook dat het heelal rond is dus is ook de ruimte gekromd is, en ik denk dat de tijd is begonnen toen de eerste materie er kwam maar dat de eeuwige ruimte er al lang daarvoor was.
Maar hoe kan materie er zomaar komen als er nog geen tijd is?
Alle materie bevat magisch stof

Berichten: 426

Re: 95 percent onbekend ?

Hypercharge schreef: wo 18 aug 2021, 22:11
Maar hoe kan materie er zomaar komen als er nog geen tijd is?
Wat is volgens jou dan tijd?

Gebruikersavatar
Berichten: 283

Re: 95 percent onbekend ?

Dat weet ik niet, misschien een entiteit die buiten de tijd om kan creëren.

Berichten: 222

Re: 95 percent onbekend ?

zoeff schreef: do 19 aug 2021, 00:30
Hypercharge schreef: wo 18 aug 2021, 22:11
Maar hoe kan materie er zomaar komen als er nog geen tijd is?
Wat is volgens jou dan tijd?
U weet toch wel wat tijd is? Maar hoe kan die tevoorschijn komen als er geen tijd was? Voor de big bang? En zeg mij niet dat het geen zin heeft om van voor de big bang te spreken...Dat is een dooddoener. De vergelijking met de Noordpool gaat niet op.
Alle materie bevat magisch stof

Berichten: 426

Re: 95 percent onbekend ?

Hypercharge schreef: do 19 aug 2021, 05:36 U weet toch wel wat tijd is?
Wat is het volgens jou?

Reageer