Radicalen vangen

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 61

Radicalen vangen

Ik heb een mengsel met radicalen in en ik zou graag deze eruit halen, ik weet dat anti oxidans een mogelijkheid is maar dat is niet ideal. Iemand ideeen?

Gebruikersavatar
Berichten: 10.561

Re: Radicalen vangen

En mengsel met radicalen, dat klinkt niet bijzonder wetenschappelijk.
 
Wat zit er precies in dat mengsel? En waarom is een antioxidant niet ideaal?
Cetero censeo Senseo non esse bibendum

Berichten: 61

Re: Radicalen vangen

Het ding is zo dat iets toevoegen het product niet meer commercieel interessant maakt. Exact in dat mengsel is dat relevant?

Berichten: 65

Re: Radicalen vangen

Wortel aan een touwke met een netje erachter al geprobeerd? Je zal anders toch iéts moeten toevoegen denk ik... Maar in ieder geval het probleem wat meer moeten toelichten als je wil dat er wordt meegedacht.

Gebruikersavatar
Berichten: 10.561

Re: Radicalen vangen

MatthijsM schreef: Het ding is zo dat iets toevoegen het product niet meer commercieel interessant maakt. Exact in dat mengsel is dat relevant?
 
Uiteraard is dat relevant. Als je een scheikundig antwoord wil is van belang om te weten wat er scheikundig aanwezig is. Dus namen van stoffen etc.
 
Ik vermoed overigens dat het niet de radicalen zijn die je eruit wil halen, maar stoffen die leiden tot de vorming van radicalen. Dat verandert de vraag, maar verandert niets aan het moeten geven van duidelijkheid.
 
Het enige algemeen geldige antwoord is dat er geen scheidingsmethode is die radicalen scheidt van niet-radicalen.
Cetero censeo Senseo non esse bibendum

Reageer