Dit kon ook in klimaat, hihi

Moderators: jkien, Xilvo

Berichten: 11

Dit kon ook in klimaat, hihi

Allereerst, hallo iedereen!


M'n naam is Maxim, en sinds 2 jaar ben ik door functie verlies in men schouder mijn carrière als brandweerman verloren door medische fout (niks aan te doen, en alles uit eigen zak betalen -.-)


Intussen is de pijn dragelijk, maar heb ik heel beperkte beweging en nog steeds chronische pijnleiden... Dit alles heeft weinig waarde voor jullie, maar schetst wel men vraag.

Mijn grote passie is het uitlaten van honden... Maar elke wandeling bleef ik zwerfvuil vinden, dus besloot ik een gefabriceerd karretje mee te nemen en het probleem aan te pakken ipv me te frustreren.

Omdat dit toch belastend is op men prothese, vroeg ik me af of hier niemand me kon helpen (ik ben technologisch leek) om een basis karretje te maken dat vanzelf volgt.. dan hoef ik dit gewicht niet mee te sleuren en kan ik met gemak een beetje men steentje bijdragen aan het milieu.


Ik heb enkel een stevige basis nodig, die me/een chip/men gsm kan volgen. Daarop bevestig ik dan men vuilbakken en poepzakjes (mogelijks ook wat lampen voor de veiligheid)

Gebruikersavatar
Berichten: 4.282

Re: Dit kon ook in klimaat, hihi

Lijkt me lastig.
Ik zou proberen iets te (laten) maken wat net voor je uit rijdt met een soort afstand besturing.
Dan houd je er oog op en kan je als het mis gaat gelijk ingrijpen.

OH ja als het te groot wordt vraag ik me af of er mee over een trottoir mag rijden.

PS.
Honderd jaar geleden had ik geschreven:
Zet er maar een flinke hond voor. :D
Maar dat is nu terecht verboden.

Berichten: 11

Re: Dit kon ook in klimaat, hihi

tempelier schreef: zo 07 aug 2022, 09:11 Lijkt me lastig.
Ik zou proberen iets te (laten) maken wat net voor je uit rijdt met een soort afstand besturing.
Dan houd je er oog op en kan je als het mis gaat gelijk ingrijpen.

OH ja als het te groot wordt vraag ik me af of er mee over een trottoir mag rijden.

PS.