Notitie van de kerst jongen

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Berichten: 1

Notitie van de kerst jongen

Hoi,

Ik heb echt ee probleem,

Het is een lang verhaal maar ik heb een jongen die ik heel leuk vind kwijr geraakt op Snapchat. Ik weet niks meer van hem, ook zijn naam niet. Maar ik had zijn naam mijn notities gezet maar had daarna weer die notitie gewist. Ik weet dat je een mapje hebt waar verwijderde acties kan zien. De notitie bljven dan 30 dagen staan. Maaf het is 2/3 maanden geleden. Ik vind hem zo leuk! Als ik dat weet ben ik diegene voor eeuwig dankbaar en dan ga ik diegene sowieso heel erg bedanken😍! Xxx

Gebruikersavatar
Berichten: 967

Re: Notitie van de kerst jongen

Het is wel handig als je vermeld om wat voor toestel het gaat.
 
In het geval van een iPhone zijn er meerdere manieren:
  • de makkelijkste is het herstellen van verwijderde notities uit de notitiesmap. Maar aangezien het >30 dagen geleden is, is die notitie permanent verwijderd. Deze optie gaat dus niet werken;
  • via een backup via iTunes restore (als je een backup hebt gemaakt terwijl je de notitie nog had);
  • via een backup via Cloud restore (als je een backup hebt gemaakt terwijl je de notitie nog had);
  • download een speciaal programma, zoals D-Back. Voor D-Back maakt het niet uit hoelang geleden iets 'permanent' is verwijderd en kun je ook zonder backup data terughalen;
  • (niet zeker): van deze optie weet ik niet zeker of je daar kans van slagen mee hebt, maar op Apple devices is niet alles terug te vinden via Finder. Echter, na een eenvoudige handeling (een paar knoppen tegelijk indrukken) kun je wel alles zichtbaar maken. Zo heb ik ook een Word document terug kunnen halen die niet opgeslagen was tijdens een crash van Word. Op de een of andere manier worden die documenten wel op je computer opgeslagen, maar zijn ze dus niet altijd zichtbaar. Geen idee of dat voor notities ook zo werkt.
"In biotech moet je soms dingen doen waarvan anderen zeggen dat het onmogelijk is."

Henri A. Termeer (1946-2017)

Reageer