kooktechnieken en hulpmiddelen

Moderator: Rhiannon

Reageer

Re: kooktechnieken en hulpmiddelen

Dat is wel een dingetje met die benamingen natuurlijk.. ergens denk ik als ik ergens 'patat met mayonaise' bestel bij een snackbar dat zij vervolgens de fout in gaan door me iets anders te verkopen. Maar goed, op het menu zal dan wel "patat met' staan... en dat is dan met - nouja, misschien fritessaus of hoe ze het ook noemen.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.
Moderator

Dat is een interessante Benm, maar dan dwalen we (voor dit topic) flink af richting een nieuw topic over de verschillende wetten m.b.t. naamgeving van levensmiddelen.

Klopt, het is wel een tak op zich - ik denk echter niet dat het een apart topic waard is gezien het de meeste consumenten weinig zal interesseren zolang het maar een beetje smaakt ;)

Ik ben nu met de tortilla aan het experimenteren. Het ziet er naar uit dat je daar zowat alles in kunt rollen wat je maar lekker vindt. Ik doe nu gemengde sla en gebakken champignons. Het is wel even een kunst om het ding zodanig op te vouwen of rollen dat niet alles er gelijk weer uit valt, maar oefening baart kunst. Het bakken in de oven gaat verder probleemloos. Gewoon even wachten tot die begint te kleuren en krokant wordt.

Reageer