Cartridges in Corona-tijd

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 7.463

Cartridges in Corona-tijd

Sinds de corona-crisis kan ik niet meer terecht op mijn gebruikelijke adresje voor printer cartridges. Ik doe niet aan internetbankieren en de betreffende winkel accepteert alleen nog betaling via pinnen. Daarom ben ik op zoek naar een alternatief. De mogelijkheden lijken na wat zoeken op internet legio, maar wat is nu betrouwbaar tegen een redelijke prijs? De betaling moet dus contant of via bankoverschrijving kunnen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb een HP Deskjet F2180, en een cartridge van een degelijk huismerk is mij ook goed.

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 7.933

Re: Cartridges in Corona-tijd

Geen Mediamarkt in de buurt? Die zijn gewoon open.
En anders even kijken bij 123-inkt. Die accepteren volgens mij ook een bankoverschrijving.

Verder eens overwegen om toch maar te gaan internetbankieren. Ik doe dat al jaren en betaal bij internetbestellingen altijd via Ideal.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.463

Re: Cartridges in Corona-tijd

Dank! De Mediamarkt is een eind weg, maar 123-inkt is een optie want die hebben de gezochte cartridges en je kunt via giro-overschrijving betalen. :D

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.521

Re: Cartridges in Corona-tijd

Als het veelverkochte printer cartridges zijn kun je het ook proberen bij kruidvat en bruna.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.463

Re: Cartridges in Corona-tijd