kapotte dvd speler

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 6.571

kapotte dvd speler

Beste mensen,
Ik heb een samsung tv en een philips dvd speler DVP288012
Door dat de spanning een tijd is weggevallen en daarna weer terug kwam is volgens mij mijn dvd speler beschadigd.
De dvd speler (49,90 euro) had een easy link funktie wat inhield dar als ik tv zat te kijken en ik een simpele dvd (film) wilde zien dat ik de dvd speler aan zette en bij het openen van de lade sprong het beeld van de hdmi2 poort automatisch naar de hdmi1 poort. aan de achterkant van mijn tv zat in de hdmi1 poort de hdmi kabel die van de dvd speler vandaan kwam en in de hdmi2 poort zat de hdmi kabel die van de kpn mediabox van daan kwam (hd tv zenders)
Weet iemand of er een bleu ray dvd speler te koop is die ook over een soortgelijke funktie beschikt als mijn philips dvd speler dus dat als ik de dvd speler aanzet, dat dan de dvd speler automatisch zorg draagt dat het scherm van de hdmi2 poort automatisch omschakeld naar de hdmi 1 poort.
Hartelijk dank.
Aad

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 8.166

Re: kapotte dvd speler

Er is een hele lijst aan fancy reclametermen (zoals Easy link) voor HDMI-CEC. Als je een Blu-Ray speler koopt met deze feature, dan zou het goed moeten komen. Zie hier voor meer uitleg.

Reageer