als ik firifox indruk kom ik soms niet op mijn sartpagina(wetenschapsforum)

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 6.571

als ik firifox indruk kom ik soms niet op mijn sartpagina(wetenschapsforum)

Beste forumleden,
Ik heb een desktop met windows 10 home edittion.
Ik heb een wifi routermodem van kpn , een experiabox 10
Ik heb draadloos internet met wifi 4 (802.11 n) 600Mbps (2,4 GHz +5 Ghz)
Ik heb ook een nieuwe ssd drive
als ik opstart zie ik rechtsonder in beeld het symbool dat bestaat uit kwart cirkrls (symbool betekend dat ik internetverbinding heb)
daarna komt links van dit symbool het symbool voor""verborgen pictogrammen weergeven""
Als ik te vlug op de vierkante knop van firifox drukt ,krijg ik niet mijn startpagina maar zie ik linksboven in beeld ::nieuwe pagina met een puntje dat horizontaal heen en weer beweegt.
Als ik echter 3 minuten wacht voordat ik firefox indruk krijg ik wel het wetenschapsforum.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is?
Bij voorbaat hartelijk dank voor de hulp.
Aad

Gebruikersavatar
Berichten: 4.312

Re: als ik firifox indruk kom ik soms niet op mijn sartpagina(wetenschapsforum)

Ik werk niet met Windows maar wel met Firefox.

Vermoedelijk Windows die eerste paar minuten nog met het een of ander bezig dat Firefox in de wielen rijdt.

Berichten: 1.355

Re: als ik firifox indruk kom ik soms niet op mijn sartpagina(wetenschapsforum)

Ik werk met een Mac dus ik heb ook geen Windows. Maar normaal gesproken is het zo dat zodra je na opstarten een applicatie kunt openen (dus b.v. Firefox) moet dat gelijk werken. Het OS is dan namelijk klaar met een aantal initialisatie's en een willekeurige applicatie kan dan geopend worden en zou gelijk responsief moeten zijn.

Je moet de oorzaak dus zoeken bij Firefox. Wat je zou kunnen doen is naar de Firefox voorkeuren gaan en de cache legen:

https://support.mozilla.org/nl/kb/buffe ... fox-wissen

Let op dat als je per ongeluk ook de cookies wist je dan afgemeld wordt bij sites en opnieuw toestemming moet geven voor cookies.

Reageer