Online mede-hackers vinden

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.094

Online mede-hackers vinden

Ik ben programmeur en zit wel eens thuis aan een hobbyprojectje te werken. Ik merk echter dat het veel leuker is om dit samen met iemand anders te doen, of zelfs in een klein groepje. Ik ken echter niemand direct waarmee ik dit zou kunnen doen. Het lijkt me dat er duizenden mensen zijn die dit ook leuk zouden vinden. Wat zou een goede plek zijn om hier een oproep voor te plaatsen?

Gerelateerd hieraan, het lijkt me ook leuk om weer eens mee te doen aan een hackaton. Met corona lijkt het me niet anders dan dat er elke week tientallen virtuele hackatons georganiseerd worden. Ik kan echter nergens een fatsoenlijke hackaton agenda vinden, en ook op een andere manier bereiken deze events mij niet. Wat zou een goede plek zijn om een hackaton te vinden?

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Online mede-hackers vinden

Het ligt er maar net aan waarin je precies actief bent. Wat voor projecten, welke talen, etc.
Vaak hebben open source projecten wel iets van een hackaton, maar dan helpt het natuurlijk wel enorm als je bekend bent met het project (het bijvoorbeeld zelf gebruikt etc).
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer