Muziektopic

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Muziektopic

Weet je zeker dat het goed is gespeld? Anders zou ik het ook niet weten.
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 510

Re: Muziektopic

Ik weet haast zeker dat het klopt, heb hem een paar weken geleden op de radio gehoord, en gelijk een stukje van het refrein opgeschreven. Kon alleen de naam van de artiest niet meer horen. En volgens mij heb ik de clip weleens op de box gezien. En ik meen mij te herinneren dat hij rood haar had, redelijk vol kapsel, en dat hij de enigste zanger van de band was, kleding deed me denken aan de jaren 70.

Liedje is overigens heel bekend, als je het refrein hoort zullen veel mensen het liedje kennen.

Berichten: 510

Re: Muziektopic

Volgens mij moest het zijn:

I don't wanna let you out

I don't wanna let you down

GEVONDEN :roll:

RICK ASTLEY - NEVER GONNA GIVE YOU UP

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Muziektopic

Whoo, Spandau Ballet :roll: (daar zat hij toch in?)
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 266

Re: Muziektopic

'Never Gonna Give You Up' - Rick Astley

We're no strangers to love

You know the rules and so do I

A full commitment's what I'm thinking of

You wouldn't get this from any other guy

I just wanna tell you how I'm feeling

Gotta make you understand

(Chorus)

Never gonna give you up

Never gonna let you down

Never gonna run around and desert you

Never gonna make you cry

Never gonna say goodbye

Never gonna tell a lie and hurt you

We've know each other for so long

Your heart's been aching

But you're too shy to say it

Inside we both know what's been going on

We know the game and we're gonna play it

And if you ask me how i'm feeling

Don't tell me you're too blind to see

Chorus

give you up. give you up

give you up, give you ip

never gonna give

never gonna give, give you up

never gonna give

never gonna give, five you up

I just wanna tell you how i'm feeling

Gotta make you understand

Chorus times 3
Vanaf hier is alles wat het lijkt.

Gebruikersavatar
Berichten: 266

Re: Muziektopic

Heeft iemand misschien enig idee hoe je nog aan een draailier kunt komen? =) geweldig om te hebben en eens wat mee te proberen. wie weet.
Vanaf hier is alles wat het lijkt.

Berichten: 824

Re: Muziektopic

Heb je ook altijd dat je van die nummers hoort die iedereen kent maar niemand de naam van weet? Heb je onbekende nummers die zó goed zijn dat de rest van het WFS verplícht naar de platenwinkel moet rennen om die cd te kopen? En dan de klassieke must-haves die toch eigenlijk iedereen wel in zijn platenkast moet hebben staan, ook die kun je hier posten. Kom meer te weten over de mensen hier op het WSF door een kijkje te nemen in hun favoriete nummers.

Alvast een (persoonlijk) voorproefje:

Metallica - Wiskey In The Jar

Metallica - I Disappear

Guns N' Roses - Welcome To The Jungle

Goo Goo Dolls Sympathy

Massive Attack - Angel ('Snatch' soudtrack)

Muse - Plug In Baby

Rammstein - Sonne

Semisonic - Chemistry

Semisonic - FNT

The Offspring - Self Esteem

Public Enemy ft. Anthrax - Bring The Noise

Pennywise - Bro Hymn

Liquido - Narcotic

ACDC - TNT

Zoals je ziet is het vooral metal/rock.
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Gebruikersavatar
Berichten: 2.906

Re: Muziektopic

Hee, waarom staat er geen dance in je poll???? :)

Is toch een van de belangrijkste muzieksoorten van tegenwoordig!!!
while(true){ Thread.sleep(60*1000/180); bang_bassdrum(); }

Berichten: 824

Re: Muziektopic

Math-E-Mad-X schreef:Hee, waarom staat er geen dance in je poll????   :)  

Is toch een van de belangrijkste muzieksoorten van tegenwoordig!!!
Hoe stom :)

Lala, wil je misschien zo vriendelijk zijn om er nog even dance & trance aan toe te voegen als je hem toch verplaatst? :wink:

Als je stijl er dan niet bij staat, heb je pech gehad :) . Plaatst het dan gewoon in een post....
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Muziektopic

will do

edit: woeps, poll vertieft....khoop dat ik het een beetje heb kunnen herstellen, excuses voor het ongemak.
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Muziektopic

Nou, laat ik dan mar een recente update van mijn platenkost vermelden, er is namelijk weer het 1 en ander aangeschaft na de vakantie :)

Ik vind het moeilijk te antwoorden op Ruben z'n poll, omdat ik eigenlijk al die stijlen in meer of mindere mate wel luister, Rap uitegezonderd. Dat kan ik nog steeds niet verdragen :) . Tegenwoordig luister ik veel harder werk uit eind jaren 90, denk deftones, Tool, Incubus, Skinlab. Kheb laatst ook nog een klassieke cd gekocht, van Arvo P
\(\ddot{a}\)
rt, een estse hedendaagse componist. Verder Ben Harper, An Pierle, Psapp (erg origineel, met opwindautootjes, schaaltjes water, een zak grind e.d. als instrumenten), Frank Zappa en Spinvis - Nieuwegein aan zee. Voor wie Spinvis niet kent: zorg dat je hem kent! Erg leuke, poetische, soms rare teksten begeleidt door een band met een aangename mix klassieke en lichte musici. Kheb ze live gezien in Zwolle, een geweldig optreden, dat van enthousiast en vrolijk naar ingetogen en intiem ging. Knap.
Appareo decet nihil munditia?

Berichten: 824

Re: Muziektopic

Ik heb ook problemen met m'n eigen poll hoor, ik kan ook maar moeilijk kiezen. In het teken van rocktober luister ik nu wel veel metal, vooral metallica. En over rap gesproken, Anthrax heeft ooit met Public Enemy een nummer uitgebracht wat eigenlijk onmogelijk werdt geacht. Public Enemy is (was) een geweldige rapper uit de '90 en Anthrax een van de betere metal bands. Samen hebben ze Bring The Noise, bekent uit Tony Hawk's Pro Skater 2, uitgebracht. Wie had ooit kunnen dromen dat dat zo'n gruwelijk goed nummer kon worden...
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Berichten: 536

Re: Muziektopic

Ik weet niet precies wat bij welk genre hoort. De grens tussen rock en pop is bij sommige bands vrij vaag. Anyway ik luister voornamelijk hiphop en 'oude' muziek als The Beach Boys, Beatles, Elvis, etc.

Hiphop dan voornamelijk Nederlands, dus Opgezwolle, Extince etc. Dus ik beluister inderdaad alleen een bepaald aantal genres. Metal, Dance of Hardcore zul je mij nooit horen luisteren.

Berichten: 824

Re: Muziektopic

Nederlandse rap vind ik echt een genre appart. Het lijkt echt vaak voor geen meter op de rap die komt overwaaien van de US. Het is jammer dat de nederlandse rap groepen nog niet echt door de meute worden accepteerd. Alhoewel ik steeds meer het gevoel heb dat Opgezwolle en de Opposites een aardig eind komen.
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Berichten: 4.546

Re: Muziektopic

ik luister echt vanalles, van Mozart tot Red Hot Chilli Peppers tot DJ Tiësto tot Dragonforce tot Ali B, nja een hoop dus :) nederlandse rap lijkt inderdaad niet op amerikaanse rap, het is namelijk niet van die "gangsta" meuk (overal halfnaakte "b!tches" en "bling bling") maar gaat vaak ook nog ergens over (ok niet altijd :) ), vind ik erg goed. ook vind ik jazz heel erg leuk, van die echt relaxte jazz waar je helemaal van tot rust komt (langzame tropet, langzame bas eronder etc etc) maar ook snelle, maar die langzamere meer. 1 probleem: ik weet totaaaaal geen goeie artiesten, weet iemand goeie artiesten om iets van te luisteren? graag zangloos :)

wat ik écht haat is o.a van die blikken jaren 80 zooi en van die kleffe meidendingen zoals K3, Kus en ook nog van die talloze jonge meiden die van die mierzoete deuntjes murmelen of weer zo'n R&B meid. daar worden een beetje door overspoelt.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Reageer