steeds opnieuw aanmelden

Gesloten
Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 6.563

steeds opnieuw aanmelden

geachte forumgebruikers
mijn startpagina is het wetenschapsforum
ik moet mij steeds aanmelden.
volgens mij ben ik wel geregistreerd
wie kan mij helpen?
hoogachtend,
aadkr

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.521

Re: steeds opnieuw aanmelden

Er wordt aan gewerkt. Wetenschapsforum is verhuisd naar een nieuwe server, en dit is een onverwachte complicatie. De oorzaak en de oplossing zijn nog onduidelijk, dus we moeten er mee leven zo lang als het duurt. Iedereen heeft er last van, dus we zijn allemaal solidair. Hopelijk biedt dat enige troost bij alle ongemak.

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 6.563

Re: steeds opnieuw aanmelden

vriendelijk dank jkien
aad

Gebruikersavatar
Berichten: 4.282

Re: steeds opnieuw aanmelden

Fijn dat er aan gewerkt wordt.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: steeds opnieuw aanmelden

laten we om de status duidelijk te houden dit probleem op 1 plek bespreken, zie daarvoor dit topic (alleen te zien als je bent ingelogd).

Ik heb zojuist iets aangepast waardoor je waarschijnlijk nogmaals uitgelogd zal worden, maar hopelijk is het daarna verholpen. Zo niet, dan lees ik het graag in het gelinkte topic!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: steeds opnieuw aanmelden

Helaas hebben we nog steeds last van een probleem dat inloggen niet lukt, of dat je na enkele kliks weer wordt uitgelogd.

Voor iedereen die niet in kan loggen: het helpt (meestal, maar wel maar tijdelijk) om cookies in je browser te verwijderen. Zie hier instructies voor meerdere browsers.

We vermoeden dat er een probleem bij een externe service zit die we gebruiken. We hebben hen dit gemeld en wachten op hun (re)actie.

Excuses voor het ongemak!

Gesloten