Ongepaste reclame

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 9.933

Re: Ongepaste reclame

Jorim schreef: do 14 jan 2021, 13:43 ... maar er worden zo spoedig mogelijk maatregelen genomen!
Graag. Ik heb even de adblocker uitgezet maar het is bar en boos.
Reclames boven, ernaast, in berichten en dan nog een permanente banner onderaan die blijft staan wanneer je scrolt.

Zo jaag je ieder bezoeker snel weg.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.605

Re: Ongepaste reclame

Dankjulliewel voor de inspanning! Ik dacht even onterecht dat het een bewuste keuze was! :)

Berichten: 3.903

Re: Ongepaste reclame

Ik zie steeds weer die vervelende reclame met vieze plaatjes van oorsmeer waar je bijna misselijk van wordt. Kan die niet geblokkeerd worden?

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Ongepaste reclame

HansH schreef: za 30 jan 2021, 15:31 Ik zie steeds weer die vervelende reclame met vieze plaatjes van oorsmeer waar je bijna misselijk van wordt. Kan die niet geblokkeerd worden?
Het was even zoeken (ik heb daarvoor de link naar de betreffende adverteerder nog, dus ik moest wachten totdat ik 'm ook kreeg), maar is geregeld! Het kan nog een paar uur duren, maar zou in ieder geval vanaf morgen niet meer moeten verschijnen...

Berichten: 3.903

Re: Ongepaste reclame

helaas toch al weer 2 x gezien vandaag. (zat net aan de loempia :lol: )
smeer.gif
https://googleads.g.doubleclick.net/acl ... gKnzvD_BwE

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.264

Re: Ongepaste reclame

HansH schreef: di 02 feb 2021, 22:07 helaas toch al weer 2 x gezien vandaag. (zat net aan de loempia :lol: )
even geduld:
Miels schreef: di 02 feb 2021, 15:15 Het kan nog een paar uur duren, maar zou in ieder geval vanaf morgen niet meer moeten verschijnen...

Berichten: 3.903

reclame dekt content af - Geregistreerde gebruiker

Reclame dekt content af. Zie voorbeeld. komt continue voor en is niet weg te halen.

reclame2.gif

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.538

Re: Ongepaste reclame

Ezoic dumpt weer reclame die te groot is.

reclame.png

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Ongepaste reclame

Hmm, bijzonder. Ik ga weer kijken!
Mocht je het nog een keer zien, zou je dan kunnen kijken (door middel van het inspecteren van het element) wat het formaat van zo'n banner is?

Berichten: 3.903

Re: Ongepaste reclame

Het valt mij mee op dit moment als ik kijk naar physicsforums.com dan poppen daar reclames op die het hele scherm blokkeren
PFreclame1.gif
ik hoop niet dat we hier op het fomum die kans lopen.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Ongepaste reclame

Per ongeluk wellicht, maar beslist nooit bewust!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.538

Re: Ongepaste reclame

Miels schreef: za 11 mar 2023, 10:13 Mocht je het nog een keer zien, zou je dan kunnen kijken (door middel van het inspecteren van het element) wat het formaat van zo'n banner is?
reclame2.png
Er was er weer eentje. Misschien staat rechts de inspectieinformatie die je zocht?

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Ongepaste reclame

Yep, dat helpt! bedankt

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.538

Re: Ongepaste reclame

Heeft het zin om te melden dat die banner nog steeds te groot is?

banner te groot.png

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Ongepaste reclame

ja, dat heeft zin :(... Hopelijk heb ik 'm nu echt gefixed. bedankt weer!

Reageer