UFOs, aliens, complotten 2004-2005

Moderators: Michel Uphoff, Jan van de Velde

Gesloten

UFOs, aliens, complotten 2004-2005

kijk...ik hoorde pas in het nieuws dat er een vreemde lichtbol was gesignaleerd in zowel nederland als amerika, kijk..dat ufos er zijn is een feit..maar ik wil graag jullie mening van wat jullie denken dat het zijn en waar ze vandaan komen ...

ik zelf denkdat het geheime projecten zijn v.d overheid

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: UFOs, aliens, complotten 2004-2005

mensen hebben spijtig genoeg een verkeerd beeld bij UFO's: ze denken meteen aan aliens, geheime complotten, ....

UFO's bestaat zeer zeker: het is een niet geindentificeerd "vliegnd" object. Als jij een meteoor ziet en je kent het niet, dan is dat voor jou een UFO totdat men aan jou zegt dat het een stukje puin uit de ruimte was dat opbrandde in de dampkring.

De meeste meldingen van UFO's zijn: heldere planeten (Venus is een favoriet), atmosferische verschijnselen, meteoren (en zeker de vuurbollen zijn in), ...
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Re: UFOs, aliens, complotten 2004-2005

dat is niet waar, er wordne heel vaak voertuigen gezien:

zoals dit enzo:

Afbeelding

en moet je hier eens naar kijken

http://www.realufos.com/wtcopinion.shtml

dit gaat over een filmpje van een ufo bij het wtc, het schijnt echt te zijn en niet bewerkt..ik heb het filmpje geizen. Eerst zie je die mensen zeggen van " he wat is dat?" daarna beweegt de ufo en vlieg die naar de helicopter v.d mensen toe en gaat er van door en laat een spoor van rook achter...hij accelereert echt super snel. en die mensen die schrokken zich kapot...best boeiend filmpje.


Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: UFOs, aliens, complotten 2004-2005

ooit al eens gehoord van dat men via een fotoshop heel makkelijk foto's kan vervalsen of dat het heel makkelijk is met een bestaand voorwerp dergelijk foto's te maken.

Mensen zien inderdaad veel UFO's. Maar vaak zijn het lichtfenomenen en in de fantasie van mensen zien ze algauw meer dan er was.

Als men al voertuigen zien, zijn het vaak van menselijke makelijk en niet meer ongeindentificeerd.

Mocht het buitenaards zijn zoals velen beweren en de foto's zijn 100% echt (spijtig genoeg valt het vaak niet na te kijken of het voorwerp niet vervalsd is), waarom vraagt iedereen zich dan nog af of buitenaards leven bestaat.

de sites die je opgeeft zijn niet echt objectieve bronnen.
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Re: UFOs, aliens, complotten 2004-2005

dat filmpje wel

veel mensen vragen zich niet meer af of er buitenaardsleven is hoor...

iedereen die logisch nadenkt komt tot die conclusie, zelfse de gelovigen want die geloven in een opperwezen die buiten de aarde leeft :shock: de mens heeft dat alijd al gehad...dat wij de enige zijn...wij zijn het middelpunt..alles draait om ons.... Net als toen ze erachter kwamen dat de zon niet om ons draait maar wij om de zon. Ik vind het heel erg dom om te zeggen dat er geen buitenaardsleven is. Zelfs de gelovigen kunnen er niet om heen..Waarom zou hun zogenaamde god anders al die sterren en planeten maken? en als het heelal volgens velen oneindig is en er zijn vreslelijk veel zonnestelsels dan vind ik de vraag of er buitenaardsleven is dom. Er is buitenaardsleven..en heel veel ook, de vraag is alleen waar het is

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: UFOs, aliens, complotten 2004-2005

beste gast,

gelieve mijn woorden goed te verstaan! Ik zeg NIET dat er geen buitenaards meven is. Ik ben er 100% zeker van dat het er is, het is alleen nog niet gevonden.

Mochten al die foto's echt zijn, waarom zoekt men nog. Blijkbaar bezoeken ze ons, en zien wij ze niet (alleen enkelen onbetrouwbare foto's blijven over).

Het spijtige is aan al die UFO sites (met betrekking tot buitenaards leven) is dat deze mensen er vaak van uitgaan dat buitenaards leven bijna gelijk is kwa bouw aan menselijk leven en dat buitenaards leven zoiezo intelligent leven is. En dat maakt hen onbetrouwbaar en niet echt de moeite waard om er veel tijd in te steken. een aflevering van de X-files zien is evenveel waard en zelfs meer ontspannender dan op een website te lezen.
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Gebruikersavatar
Berichten: 174

Re: UFOs, aliens, complotten 2004-2005

Ik heb ooit eens gelezen over een wetenschapper (of ingenieur, ik weet het al niet meer) die als betrouwbaar werd aanzien, die een tijd heeft gewerkt in de geheime vliegbasis van het Amerikaanse leger in Nevada (één van de best beveiligde en grootste bases ter wereld). Hij beweert dat men daar over vliegende schotels (van buitenaardse oorsprong) beschikt, die al tientallen jaren nauwkeurig worden onderzocht door deskundigen. Echter, iedereen die er werkt krijgt zwijgplicht voor de rest van zijn leven...

In de buurt van die basis worden trouwens vaak ufo's gesignaleerd.

Het enige wat we moeten doen om te weten of er buitenaards leven bestaat, is infiltreren in die basis. Maar ik waarschuw je, voor je iets onderneemt, naar verluid hebben de bewakers daar de toestemming om meteen te vuren. :shock:
You can't predict a fool's behaviour

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: UFOs, aliens, complotten 2004-2005

Maar ik waarschuw je, voor je iets onderneemt, naar verluid hebben de bewakers daar de toestemming om meteen te vuren. :?:
Oh, dan pak ik mijn koffer maar weer uit :shock:

Ff serieus, ik denk dat veel UFO-waarnemingen verklaard kunnen worden volgens: mensen zien wat ze willen zien.

Als jij geïntereseerd bent in UFO's en aliens en dat soort dingen, en je gaat een keer kijken bij die basis, dan wil je natuurlijk niets liever dan een UFO zien.

Berichten: 1.404

Re: UFOs, aliens, complotten 2004-2005

Ik heb ooit eens gelezen over een wetenschapper (of ingenieur, ik weet het al niet meer) die als betrouwbaar werd aanzien, die een tijd heeft gewerkt in de geheime vliegbasis van het Amerikaanse leger in Nevada (één van de best beveiligde en grootste bases ter wereld). Hij beweert dat men daar over vliegende schotels (van buitenaardse oorsprong) beschikt, die al tientallen jaren nauwkeurig worden onderzocht door deskundigen. Echter, iedereen die er werkt krijgt zwijgplicht voor de rest van zijn leven...

In de buurt van die basis worden trouwens vaak ufo's gesignaleerd.

Het enige wat we moeten doen om te weten of er buitenaards leven bestaat, is infiltreren in die basis. Maar ik waarschuw je, voor je iets onderneemt, naar verluid hebben de bewakers daar de toestemming om meteen te vuren.
In films kan dit, in werkelijkheid is het onmogelijk om gedurende tientallen jaren zo'n project geheim te houden.

Het is natuurlijk onmogelijk de believers hiervan te overtuigen.

Tot op heden is er nog NOOIT enig fatsoenlijk bewijs voor het bestaan van UFO's geleverd.

Gebruikersavatar
Berichten: 87

Re: UFOs, aliens, complotten 2004-2005

peterdevis schreef:
Ik heb ooit eens gelezen over een wetenschapper (of ingenieur, ik weet het al niet meer) die als betrouwbaar werd aanzien, die een tijd heeft gewerkt in de geheime vliegbasis van het Amerikaanse leger in Nevada (één van de best beveiligde en grootste bases ter wereld). Hij beweert dat men daar over vliegende schotels (van buitenaardse oorsprong) beschikt, die al tientallen jaren nauwkeurig worden onderzocht door deskundigen. Echter, iedereen die er werkt krijgt zwijgplicht voor de rest van zijn leven...

In de buurt van die basis worden trouwens vaak ufo's gesignaleerd.

Het enige wat we moeten doen om te weten of er buitenaards leven bestaat, is infiltreren in die basis. Maar ik waarschuw je, voor je iets onderneemt, naar verluid hebben de bewakers daar de toestemming om meteen te vuren.
In films kan dit, in werkelijkheid is het onmogelijk om gedurende tientallen jaren zo'n project geheim te houden.

Het is natuurlijk onmogelijk de believers hiervan te overtuigen.

Tot op heden is er nog NOOIT enig fatsoenlijk bewijs voor het bestaan van UFO's geleverd.
Dat ben ik absoluut niet met je eens Peter. Het zal ongetwijfelt mogelijk zijn om zo'n project voor een lange periode stil te houden.

Maar goed, als het verhaal van T-reg klopt sluit dat weer aan op jouw verhaal. Die wetenschapperl deed z'n verhaal ook.

Tot op heden is er nog NOOIT enig fatsoenlijk bewijs voor het NIET bestaan van UFO's geleverd

Re: UFOs, aliens, complotten 2004-2005

er zijn vliegende machines gezien die zo snel gingen dat het in principe met de huidige techniek al onmogelijk zou zijn er een mens in te laten zitten (Door de g-force), ook is de man genaamd Bob lazar geinterviewd met zowieso hele goede bewijzen over wat hij had gezien. Zelfs de leugendetector gaf aan dat deze man de waarheid sprak over dat hij in Area51 had gewerkt en een voertuig had gezien dat volgens hem geen normaal voertuig was. Hij had ook een motor gezien die een speciaal en onbekend element nodig had en volgens hem kon dit voertuig+de motor dingen waar wij alleen nog nu van kunnen dromen. Ook dit werd bevestigd door de leugendetector. En zo zijn er nog meerdere betrouwbare mensen naar buiten getreden.. Oude generalen uit het leger die nu met pensioen zijn. het is niet meer te ontkennen er zijn Vliegende machines gezien die dingen konden waar wij alleen nu nog van dromen. Ooit moeten ze het bekent maken..en ik hoop dat ik dat nog mag meemaken.

Gebruikersavatar
Berichten: 174

Re: UFOs, aliens, complotten 2004-2005

Zelfs de leugendetector gaf aan dat deze man de waarheid sprak over dat hij in Area51 had gewerkt en een voertuig had gezien dat volgens hem geen normaal voertuig was.


Een leugendetector is relatief makkelijk om de tuin te leiden mits training...
You can't predict a fool's behaviour

Re: UFOs, aliens, complotten 2004-2005

jah dat begrijp ik..maar die man vertelde iets uit onverwachte hoek, een goed verhaal.. bewijzen...en een leugendetector overleefd... dan kan je er toch wel een beetje vertrouwen in hebben lijkt mij. Hij was niet de enige die uit de kast kwam , heel wat betrouwbare mensen hebben een soortgelijk verhaal over Area51. Ook weten we dat er vliegende machines worden getest de zogenaamde "seatlh bommewerper" is er ook getest dus en dat was voorheen ook een ufo natuurlijk. Mensen zagen het maar het was onzichtbaar op de radar.. :shock: . Nu zien de mensen ook dingen en voor nu is het ook nog steeds een ufo, maar ooit worden dat ook veel gebruikte machines. De tijd zal het leren

Re: UFOs, aliens, complotten 2004-2005

Tot op heden is er nog NOOIT enig fatsoenlijk bewijs voor het NIET bestaan van UFO's geleverd
Tot op heden is er nog NOOIT enig fatsoenlijk bewijs voor het NIET bestaan van kabouters die mijn tuin opkuisen.

De bewijslast ligt steeds bij diegenen die beweren dat iets bestaat, niet andersom.

Gesloten