stage zoeken gaat moeilijk

Reageer
Berichten: 39

stage zoeken gaat moeilijk

Geen idee of ik dit hier kan plaatsen, maar het zoeken naar een stage gaat moeilijk. Vele laboratoria hebben geen plek. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
Weten jullie interessante laboratoria waar een stage een mogelijkheid zou kunnen zijn. Ik ben opzoek naar een stage in de omgeving Drenthe, Groningen en Friesland.
Eigenlijk is het enige wat ik nodig heb namen/websites van de laboratoria, ik ben niet opzoek naar iemand die een goed woordje voor me doet. verder maakt het vakgebied niet uit, zolang het maar geen chemie is. Ik heb al vele labs gemaild.
alvast bedankt!!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.237

Re: stage zoeken gaat moeilijk

Wat bedoel je met
als het maar geen chemie is
Wil jij niet bij een lab lopen in chemische industrie of geen chemische bepalingen?

Heb jij al nagevraagd voor stage bij bijvoorbeeld Friesland Campina (beilen), Eurofins of DOC kaas (heerenveen)? Deze bedrijven hebben bijvoorbeeld microbiologie laboratoria. Een andere optie is wellicht een ziekenhuis labo die je kan aanschrijven
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.
 
Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates

Berichten: 39

Re: stage zoeken gaat moeilijk

met chemie bedoel ik chemische analist of chemische reseacher die zich bezig houden met bv stoffen en plastics. Hier heb ik namelijk niet zo veel ervaring mee. vakgebieden zoals microbiologie, klinische chemie (onderzoek met enzymen voor bloedwaarden), hematologie en DNA technieken, zijn de vakgebieden waarin ik mijn stage zoek. Dus om je vraag te beantwoorden: niet in de chemische industrie maar wel chemische bepalingen (klinische chemie).
 
De voorbeelden die je noemt ga ik zeker proberen, bedankt daarvoor! ik heb al enkele ziekenhuizen gemaild. zal nog eens kijken of er meer zijn.

Berichten: 39

Re: stage zoeken gaat moeilijk

meer mensen met inspiratie? goeie ervaringen, ideeën, of nieuwe technieken?? alles mag, hoe meer hoe beter :D

Gebruikersavatar
Berichten: 1.292

Re: stage zoeken gaat moeilijk

labo's materiaalkundig onderzoek een optie? Element is een grote speler, maar er zijn er nog diverse andere...

Berichten: 39

Re: stage zoeken gaat moeilijk

zou kunnen, heb een paar bedrijven gevonden in die branche, ik ga zeker kijken wat daar mogelijk is. Zag wel dat vele bedrijven meer chemie/natuurkundig gericht zijn. Thnx.


Berichten: 39

Re: stage zoeken gaat moeilijk


Reageer