Archief filosofie

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1.413

Archief filosofie

Hoi,

Long, long time ago.. Bestond er hier op het wetenschapsforum het subforum filosofie, waar ik veel actief was.
Ik kan me nog herinneren dat bij de sluiting het subforum wel gearchiveerd werd zodat de bestaande topics niet verloren gingen.
Nu ben ik in een discussie elders op zoek naar een specifieke post die ik hier ooit eens gemaakt heb (zo'n 15 jaar geleden) en is mijn vraag: bestaan deze archieven nog? Ik kan ze namelijk niet vinden.
Bij voorbaat dank.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.543

Re: Archief filosofie

Het lijkt me dat je toegang hebt tot dit archief: viewforum.php?f=23

Gebruikersavatar
Berichten: 821

Re: Archief filosofie

Ik in ieder geval niet.

"Informatie
Je hebt geen toestemming om dit forum te lezen."

Gebruikersavatar
Berichten: 7.463

Re: Archief filosofie

En bij mij hetzelfde bericht. Verder is daar niets te zien.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.413

Re: Archief filosofie

"Je hebt geen toestemming om dit forum te lezen."

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Archief filosofie

Opmerking moderator

We zoeken even uit wat daarover twee jaar geleden ook alweer besloten was bij de migratie naar nieuwe software. Kan even duren.

IN de tussentijd: Als JDR een paar handige zoekwoorden heeft kan ik wel even zien of ik dergelijke berichten kan vinden. Stuur me in dat geval een PB.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.413

Re: Archief filosofie

Holy Crap Jan van de Velde, loop jij hier nog steeds?
We hebben elkaar destijds nooit heel veel gekruist omdat jij vooral op andere subfora actief was, maar ik weet nog dat je zelf leraar was en hier veel hielp bij huiswerk vragen ook. Wat mooi te zien dat je die betrokkenheid nooit verloren bent.

Maar anyway, het was in een discussie volgens mij over de vrije wil waar ik in een post het verloop van de eerdere discussie geprobeert heb samen te vatten om vanuit daar weer verder te gaan: om een herhaling van zetten te voorkomen.
Lastig om er specifieke zoektermen op los te laten.
Ik wou dat elders als voorbeeld gebruiken...

Ik hoop dat het nog mogelijk wordt om dat archief nog in te kijken. Zou ik erg waarderen.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Archief filosofie

@jdr: zie je e-mail

Reageer