PWS immuunsysteem

Moderator: ArcherBarry

Gesloten
Berichten: 5

PWS immuunsysteem

Hey,

Ik wil graag mijn PWS (havo) doen over het immuunsysteem, maar het is erg groot en breed en ik weet niet echt waar ik moet starten met hoofd en deelvragen. Ik heb al wel wat dingen uit gezocht en bekeken. Ik wil vooral eigenlijk uitzoeken hoe het immuunsysteem te werk gaat als er een indringer naar binnen komt. Ik had al wel gevonden dat je een specifiek en een niet-specifiek immuunsysteem hebt. Waarvan ik het specifieke immuunsysteem mij het interessants lijkt. Zou ik daar dan ook een goed werkstuk over kunnen maken of is er misschien een onderdeel van het specifieke-immuunsysteem wat ik zou kunnen nemen? of hebben jullie nog hele andere ideeën en zeg je dat is leuk. Ik wil gewoon graag wat opties en het liefst van iemand die iets meer kennis heeft van het immuunsysteem dan ik. Want ik ben nog maar recent me er een beetje in gaan verdiepen en zie door de bomen het bos niet meer.

Dus laat weten wat je ideeën zijn het liefst met een beetje hoofd- en deelvragen (ong.4). Zodat ik ermee aan de slag kan. alvast bedankt!

Berichten: 28

Re: PWS immuunsysteem

Hoi,

Graag zou ik je terug willen verwijzen naar je eeder aangemaakte topic, hier heb ik buiten de discussie die ontstond nog twee berichten toegevoegd. Persoonlijk ben ik van mening dat deze berichten van nut kunnen zijn voor je PWS.

Dus laat mij weten wat je daarvan vindt. Echter lijkt het mij niet de bedoeling om hoofd- en deelvragen voor te kauwen, want die zijn van jou, hoe wil JIJ je onderzoek vormgeven, hierover kan ik of iemand anders natuurlijk meedenken, daar is dit forum ook voor!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.361

Re: PWS immuunsysteem

Opmerking moderator

Dit topic is identiek aan het eerder hierover geopende topic (zie hier.
Daar zijn al ideeën aangedragen voor een dergelijk pws, los van de discussie over vaccinatie die in datzelfde topic is ontstaan. Gaarne daar doorgaan m.b.t. de vraag.
Dit topic wordt dus gesloten.
Contra principia negantem disputari non potest.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.361

Re: PWS immuunsysteem

Rhiannon schreef: di 01 feb 2022, 14:10

Opmerking moderator

Dit topic is identiek aan het eerder hierover geopende topic (zie hier.
Daar zijn al ideeën aangedragen voor een dergelijk pws, los van de discussie over vaccinatie die in datzelfde topic is ontstaan. Gaarne daar doorgaan m.b.t. de vraag.
Dit topic wordt dus gesloten.
Contra principia negantem disputari non potest.

Gesloten