Carbon

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer

Carbon

Hoi!

Ik wil zelf wat carbon spullen maken.

Is er een goede site met uitleg?

Berichten: 159

Re: Carbon

Google? :shock:

Wat wil je maken dan, en waarvan? Ja, van carbon, dat snap ik, maar wat voor basismateriaal je hebt etc. etc. Maar waarschijnlijk is er via Google wel wat te vinden hoor!

Re: Carbon

Ik heb geen basismaterialen dus ik zoek een site/winkel waar je carbon fiver kan kopen.

En ongeweven!! Dus los draad.

Ik heb namelijk een nieuwe manier verzonnen om de stijfheid van carbon buizen te vergroten. Ik zou het eerst even zelf uitproberen hoe makkelijk het te maken is, hoeveel uur er in gaat zitten, hoeveel het kost, en een paar vergelijkende testjes doen. etc. etc

ik wil met epoxy werken en er zijn bepaalde epoxy soorten die bij kamertemperatuur of iets erboven werken. Duur is niet van belang. Ik wou de boel vacuum zuigen om een malletje. Dus ik heb ook nog graphite nodig voor de mal en wat spullen als lak, spulletje om je carbon uit de mal te halen etc. etc.

Dus is er een goede site??? :shock:

Berichten: 193

Re: Carbon

Hallo,

Hier misschien,

http://www.r-g.de/

Mvg;



Paul

Re: Carbon

jamemr genoeg zie ik hier geen ongeweven carbondraad...

Re: Carbon

is er ook een nederlandse winkel die die spullen verkoopt ?

hoe werk nou het carboneren !

ik wil om plastic hen een laagje cabon hebben ?

kan iemand mij dat uitleggen ?

alvast bedankt jasper

Edit moderator (suyver): volgens de regels van wetenschapsforum is het niet toegestaan om e-mail adressen te plaatsen. Als je op de hoogte gehouden wilt worden van antwoorden, dan kan je registreren en je abonneren op dit onderwerp.

Re: Carbon


Reageer